{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Hjælp. min rolla kører i nødprogram {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Vi installerede anlæg i min corolla igår.

Da jeg så skulle hjem, hakker og sprutter den som om den kører på 3 cyl. MEn kan høre den kører på 4. Kunne tyde på den er i nød program. Den bruger HELT vild meget benz og den oser helt vild af uforbrændt benzin. Og kan lige knapt holde sig i tomgang med 500 rpm.

Ved ikke nødvendigvis om det hænger sammen med at jeg har laver anlæg i den. Jeg har tjekket alle sikringer. og har kikket rundt i den kage der er nede i føresiden ved venstre fod. om der skulle være nogle stik der er faldet af ved montering af anlæg. Men ser ikke sådan ud.

Dette var i går aftes den begyndte.

I dag er den så begyndt af låse dørene af sig selv. gjorde den ikke igår. men skal ikke kunne sige om de to ting hænger sammen.

Kom også til at tænke på om det kunne være lambda'en? men hvordan tjekker jeg det?!?!

Er der nogle der evt ved hvor ellers jeg kan tjekke stik/ledninger der har relevans for motorgangen?!?!

Håber virkelig der er nogle der har nogle bud.

P.s

Er der evt nogle der ved hvilke to stik det er jeg skal kortslutte ude i diagnostik boxen for at få den til at blinke en fejl kode.

Det skal siges der er ingen advarsels lamper i instrumentbordet.

Alle bud modtages.

Er er evt nogle med ingående/kvalificeret viden om dette kan i ringe på 28 73 39 14. da jeg nok ikke sidder her hele dagen og venter på svar. går nok ned og roder videre med den.

/Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. min rolla kører i nødprogram
Kommentér på:
Hjælp. min rolla kører i nødprogram

Annonce