{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fælge+dæk montering?
  • #1   25. nov 2008 100 pr hjul

• #2   25. nov 2008 Omkring 500 kr for montering og afbalancering. Uden montering på bil mener jeg.

Det er pisse dyrt når man ik købe dækkene der hos en dækhandler

PS Priserne er fra Euromaster, nok de samme priser over hele linien...

• #3   25. nov 2008 100 kr pr. hjul

Også koster det 60 kr pr. fælg hvis de skal monteres på bilen!

• #4   25. nov 2008 Det er ikke sikkert at 100 kan gøre det når det er 17" fælge...

• #5   25. nov 2008 ja... det er tit dyrer at købe dækkene selv og så skal betale for at få dem monteret bagefter...

Gå til et dækcenter og så er dækket måske 100kr dyrere end på nettet... Men tilgengæld sidder det på bilen når du kører derfra...

• #6   25. nov 2008 Det koster 100 kr pr. fælg OGSÅ når det er 17"

Arbejder selv i thansen som mekaniker så VED hvad jeg snakker om

• #7   25. nov 2008 Robert H.. Okey, men ved et dæk center er jeg rimelig sikker på det koster mere.. Men det er også lige meget smiley

Anders A.. Hvor kommer du egentlig fra?

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.294
    #8   25. nov 2008 og jeg ville aldrig få noget monteret i en Thansenbiks , så hellere give lidt mere og køre hen til en dækmand med et ordentligt rygte

• #9   25. nov 2008 Robert H: Træk lige på smilebåndet da du skrev "arbejder som MEKANIKER ved T-Hansen".. omg da smiley

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

#10   25. nov 2008 Simon J : right on dude smiley

• #11   26. nov 2008 Luske*

Hvad verden lever du i, skriv hvad du selv laver og arbejder med, så skal vi se om vi kan tilsvine din person også, noger kan vi nok finde :-))

En virkelig klam indstilling at rede alle over en kam.....

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

#12   26. nov 2008 Dan M , helt i orden der , arbejder selv med dæk og ser dagligt tidligere Thansen kunder der kommer og piver , alt fra viterdæk med omløbsretning hvor der er monteret 3 venstre og et højre til alufælge der er solgt med forskellige hulafstande og andersand bolte til dem der ikke passede

derfor min "klamme" påstand , ikke sikkert at der er sådan over hele landet men hvis jeg ikke anede hat om biler ville jeg ikke løbe risikoen

• #13   26. nov 2008 Men kunder som ikke kender noget til biler.. (ældre) kunder ville nok tænke at der er mange unge som tager til thansen, så hvor kan de så ikke også.. Kan også ske ved dæk center det med omløb da det også er mennesker.. Men måske med lidt mere erfaring og ved hvad der kan ske hvis dækket vender forkert..

• #14   26. nov 2008 Jeg personlig køber det jeg sys virker fornuftigt og hvis det virker fornuftigt i thansen så køber jeg der.. Har da set en her inde og har købt alt mulig "lort" (ikke ondt ment, men har købt alt hvad der kan købes der) ved thansen og han var skide stolt, han havde enda taget billeder af alle han kvitteringer og lagt dem her ind så man kunne se det smiley Og der var delte meninger.. Og det vil der altid være

Kommentér på:
fælge+dæk montering?

Annonce