756 visninger
|
Oprettet:
Eftermonter udstyr i Calibra {{forumTopicSubject}}
Hey BG..
Nogle der ved om det er muligt at få noget originalt Cruisecontrol i en Calibra v6 fra 95..?
Derud over så har jeg centralås i bilen, men ikke med fjernbetjening. Kan man få fjernbetjening til det originale centrallåssystem, og dermed det originale ledningsnet. I begge sider af sparkepanelerne sidder der en masse ubrugte stik.
Håber nogle har forstand på denne slags..
På forhånd Tak
Alex
aug 2003
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 5 Emner: 62 Svar: 1.952
men skriv til mr vectra herinde.. han kan skaffe dig fartpilot fra vectra a og den burde være den sammen til calibra´n
og de stik kan være til mange ting
okt 2003
Følger: 1 Biler: 4 Emner: 13 Svar: 1.610
Vi har begge monteret en org. Opel fartpilot i vores Vectra A. og Calibra og Vectra A er ca. 95% identisk når det kommer til kabine og ledningsnet.
Jeg vil nu mene at du meget nemt kan montere Org. fjernbetjening i din calibra. Dog med det men, at jeg tvivler på det bliver Plug and Play. Du skal selv igang med at koble tingene ind på lednings nettet.
Hvis du kan få fat på en org. startspærre og fjenbetjeninger fra en Vectra A, 2.0i CDX årgang 94-95. Så har du org. fjernbetjening du skal dog selv forbinde det til ledningsnettet, det er nok ikke plug and play. Da jeg formoder en V6 allerede har org. startspære indb. i boxen.
Jeg har org. startspærre / fjernbetjent central lås i min vectra og derfor mener jeg at det er relavativ nemt at installere.
Selv uorg. fjenbetjening er nemt at installere i Vectra A / Calibra.
maj 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 7 Emner: 63 Svar: 243
Var dog ikk lige det jeg ville høre, ang. fjernbetjent centrallås..
okt 2003
Følger: 1 Biler: 4 Emner: 13 Svar: 1.610
Plus, Stel , Låsop stel signal og Lås stel signal. Job done.
Dette ved jeg ikke med sikkerhed, men da din vogn er næsten med sikkerhed forberedt til org. alarm, kan dette også kobles til.
Det jeg dog ikke er klar over, er om den org. alarm er fjernbetjent.
Men så skal du sikkert også havde installeret org. kabine sensore for at det kan komme til at fungere. samt kølerhjems kontakt. dette er altså langt mere omfattende arbejde.
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.181
Holderen til speederkabel på spjældhuset var ikke forberedt på min VA'er, så jeg lavede selv et nyt.
Eftermonter udstyr i Calibra