{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Lille M
Lille M
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 138

Hjælp fra G3-folket-fælge {{forumTopicSubject}}

Hey alle! er langt og længe ved finde frem til hvilke fælge jeg skal have på min golf 3.... har fået at vide at man max kan sætte en 17" på men er blevet anbefalet at sætte en 16" hvis jeg også vil have den sænket. men hvor brede fælge kan jeg sætte på uden de stikker ud??? 16"x7,5"?? eller bredere? vil også gerne kunne dreje:D
På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp fra G3-folket-fælge
  • #1   7. maj 2005 Hej Mads

Du kan godt sætte 17" fælge på din golf, har selv 17" på min golf, se min profil. Min er sænket 40 mm... og der er masser af plads...

Håber du kan bruge det til noget..

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#2   7. maj 2005 sjovt! Det er faktisk den fælg jeg har tænkt meget på...så kan ejg da lige se om det passer til bilen og det ser da ikke tosset ud:) den er vel 7x17? ved du om en 8x 17 kan sidde der eller bredere?

• #3   7. maj 2005 min er 7x 17 men du kan godt sætte 8x17 på... hvad skal du give for dem???

• #4   7. maj 2005 Det er en 7x17"WWOLFRACE RAGE matcrom fås i 4X100 ET 40, eller hvis det er en VR6 som Franks er det 5X100 ET 35..
    Vi har dem på tilbud til 7000,- med dæk...

Henrik
    http://www.autoshoppen.dk

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#5   7. maj 2005 jeg får en pris mandag...håber på at få dem billige:) connections:D ellers på jeg jo tage knoglen og ringe autoshoppen op smiley tror altså jeg kører med ET38 :S skal jeg da lige ud og tjekke

• #6   7. maj 2005 Hej Henrik

Hvad er det for nogle dæk der sidder på de fælge?? Har i noget samarbejder med bildillen/bilxperten??

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#7   7. maj 2005 yes kunne jeg også godt tænke mig at vide? btw, kan jeg godt smide en ET 40 på??? har lige været ude og tjekke og kører med ET 38

• #8   7. maj 2005 Hvilken model af golf har du??

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#9   7. maj 2005 en golf 1,8 GL. Det du mener?

• #10   7. maj 2005 Jeps, kikker lige i tool data, hvad du skal have af ET mål på din bil...

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#11   7. maj 2005 takker smiley vil da gerne vide hvis jeg kører rundt med forkert smiley

• #12   7. maj 2005 Mads jeg har været inde i tool data og kikke. men der står der ikke noget omkring ET mål, desværre.. Men har lige kikket på www.bigwheels.dk og der har de 35/38/40, så det kan godt passe at din kører med ET 38.. Men ellers er det noget at de kan finde udaf hvordan du skal købe de fælge..

Kommer der nogle billeder op af din bil, her er engang?? Eller skal den lige gejles op først??? Hehe

• #13   7. maj 2005 Att.: Frank nej vi har ikke noget samarbejder med bildillen/bilxperten..
    Hvad gav du for dine fælge med dæk ??

Att.: Mads de er monteret med 205/40WR17 Wanli ny model SP2000, WWOLFRACE RAGE matcrom fås kun i 4X100 ET 40, og det er ikke noget problem.

PS. de 7000,- er incl fragt (ved forudbetaling)

Henrik
    http://www.autoshoppen.dk

• #14   7. maj 2005 Volkswagen Golf 3 1991-1997 4x100
    Original B/M: B12x1,50-17
    Nav: 57.1
    Original ET: 45

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#15   7. maj 2005 oki, det var ærgerligt! du skal ellers have mange tak for ulejligheden, det var flink af dig.
    Mht. til bilen på BG.....ja måske... hvis jeg skal være ærlig så ved jeg ikke helt om jeg gider. Når man læser folk diskutere om hvem der skal være her og hvem der ikke skal så lyder det af og til som en børnehave. Men folk er sgu flinke til at hjæle når der er noget i vejen man skriver i forummet så ved ikke helt om man skal nøjes med det eller kaste sig ud i det andet. Men man ved aldrig om der en dag sniger sig lidt billeder og data herind..
    men hygge!
    Btw. nice ride du har der! (gid man havde pengene til lidt større dyt:))
    Mvh Mads P

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#16   7. maj 2005 ATT: Tak for budet Henrik, vil tage det med i mine overvejelser. Hvor har du dataen fra?? nogen man kan slå op på internettet eller er det insider-autoshoppen-info??
    Mvh

• #17   7. maj 2005 Henrik: 7 kilo, med afbalancering, montering og låsebolte.. Så i kører samme pris ( i har sgu nok snakket sammen hehe)...

Mads: Du må lige skrive på min profil, når du har købt nogle fælge.. Hvad farve er din bil?? Hvor meget vil du have sænket bil??? Hvor kommer du fra??
    Det med en fed bil, jo det er det da, men den er sgu lidt dyr at kører i, engang imellem (læs hverdag) Hehe..

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#18   7. maj 2005 kan jo desværre ikke skrive på prof. når jeg ikke har oprettet bil så skulle lige være derfor jeg gjorde det... min bil er rød og regner med 40 som din eller 30..
    jeg er fra ishøj.
    tror ikke min SU rækker til ret meget vr6:) skal lige have overstået eksamene så jeg kan komme til at rode lidt....glæder mig sgu max meget!:)

• #19   19. maj 2005 Hej Mads.

Har du fået nogle fælge til din bil???

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

#20   21. maj 2005 Hej Frank!
    Nej desværre, må indrømme jeg har været lidt sløv. Er lige midt i mine eksamer, så har ikke så meget tid til at gå ind i det. Plus jeg har fået et godt tilbud på dem, der hedder Alutec storm matcrom til 700 pr fælg, så skal have undersøgt hvad ET de kan fåes i og er nok nødt til ud i forretningen for at få det at vide. Hvis det ellers passer tror jeg jeg køber dem + dæk der i stedet. Det der er sparet er jo tjent smiley

Kommentér på:
Hjælp fra G3-folket-fælge

Annonce