{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ford mustang 1979
  • #1   14. dec 2008 Jeg havde en 4cyl. turbo fra '79 engang. Der fik jeg dele fra Ford i Næstved & Kastrup..

  • #2   14. dec 2008 oki men den her har jo lige 4 mere

  • #3   14. dec 2008 Ja, men den 4cyl. Cobra turbo er meget sjælden, så hvis de kunne skaffe til den, kan de nok også til den anden. Karrosen den samme, medmindre det er en 3dørs. For min var 2 dørs, igen mere sjældent.

    Men hvis det er motordele han mangler så er det ikke svært, det er bare en alm. 302 cui. Den kan du få dele til alle steder, f.eks. lynegaard i Køge, Street-parts i Vindinge og ellers er det bare at kigge på link-listen på smallblock.dk


  • #4   14. dec 2008 Hvorfor skal siden være dansk, produktet er jo ikke dansk, så hvorfor købe det her i danskiland, jeg plejer selv at bestille ved http://www.rockauto.com/ og sidst jeg bestilte noget så var det her 4 dage efter, og det kan simpelthen ikke lade sig gøre her indenfor DK, jeg bestilte en torsdag og havde det mandag morgen kl. 7,30 med fragtmang.
    Herhjemme er priserne vildt dyre, fragt koster en bondegård, og postvæsnet osv. er sgu for langsomme.
    Syntes selv det er skide nemt at bestiller der....


Kommentér på:
ford mustang 1979

Annonce