{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang ventilløfter til mazda
  • #1   16. dec 2008 Mener du ikke en 1.6i motor?
    I 1991 havde en 323F da 90HK i 1.6i GLX modellen og 138HK i 1.8i GT

Men det lyder ikke helt usandsynligt. Det kommer nemlig an på hvordan motoren er blevet kørt og hvilken olie den har kørt med og hvor længe der er gået mellem hver olie skift.

• #2   16. dec 2008 der er skiftet olie for hver 10.000 km, den bliver nok kørt lidt for pænt i forhold til min alder, bilen er en import bil, og den 103 hstes er ikke solgt i danmark, der står 1840 på reg.aftesten den ville måske ha bedre af 5/40 olie i stedet for 10/40?

• #3   16. dec 2008 hvis den er med hydrauliske løftere, og de klikker MEGET når den er kold og engang imellem når den kører i lave omdrejninger, så kan det sagtens være møg. og så kan man være heldig at rense det ud hvis man skifter olie et par gange, dsv ca 1000km pr skift.... anden løsning er en lidt risikabel rensning med noget halløj man kan hælde i, men ikke alle har god erfaring med det...

• #4   16. dec 2008 Men når man nu ser dit billede af bilen og kigger på det speedo billede, så tror jeg seriøst den er blevet skruet tilbage i km, for det nul der skal bestem ikke stå så skævt!

• #5   17. dec 2008 Nu blev jeg da helt bekymret, men jeg har de papire fra schweiz hvor der står den har gået 60,000 km. da den kom til danmark, men jeg kan da godt følge dig lidt i det du siger, men det jo ikke til at finde ud om det passer,

• #6   19. dec 2008 Altså når man tænker på den er 17år gammel og skulle ha gået 90000km nu.. det er max 7000km om året.. det synes jeg lyder usandsynligt.. Har selv haft 2 Mazda'er en havde går næsten 300000km på en 1,3 motor fra 91. og den fejlede intet, havde en 1,8 som var en del nyere uden problemer, min familie har haft 3 626'ere, som hhv har kørt 250, 330 og 370000km uden der har været ventil problemer på nogen af dem.. så jeg tvivler på den der km stand hvis du har ballade med den nu.. og det er ikke det billigste at få skiftet.. medmindre man finder det brugt..

Kommentér på:
ang ventilløfter til mazda

Annonce