{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

support k
support k
Tilmeldt:
27. apr 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 4

Er der en nisse på spil? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en mercedes 320 CE - W124 årgang 94-95

Mit temperatur LCD display i instrumentpanelet virker ikke, men der er lys i det, men den viser ikke temperaturen, jeg ved at sensoren sidder forrest bagved nummerplade, den har virket men pludselig viser den intet, hvad kan der være galt.

1. Defekt sensor
2. Defekt kabel fra sensor til displaystik
3. Defekt LCD display
4. Andet

Er der noget man kan gøre for at isolerer problemet!?

Hvis 1-4 kan man så lave det selv, bestille dele
og hvad koster det og hvor smiley

Håber der en venlig sjæl der kan hjælpe herinde og
har haft ligende erfaringer eller ved hvad problemet er!

venlige hilsner
Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der en nisse på spil?
  • #1   19. dec 2008 hvis det er sensoren plejer de at være misvisende, altså meget, vise minus grader når det er varmt osv (;
    Men ved ikke om der er andre måder det kan vise sig ved fx. en defekt sensor/føler.


  • #2   19. dec 2008 nu har du haft det indlæg op så mange gange kør dov på værksted og få dem til at kige på det det går nok hurtiger

  • #3   19. dec 2008 Hej det er nok en af de ting som du selv skriver, men hvis du ikke selv kan måle dig frem til fejlen så er der kun en vej......... til værkstedet med benzen. Men hvis du selv kan måle er det jo at starte fra en ende af, lidt nedtur når du skal om bag hovede instrumentet men sådanne er det jo bare. Der er altid steder der er kedlige at komme til, med mindre det er en puch maxi LOL : )

  • support k
    support k Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 4
    #4   19. dec 2008 Til jim M

    Nu er det sådan set mit valg om jeg ønsker at bringe dette indlæg 1000 gange endnu, der er jo ingen der tvinger dig til at læse / svare på det.

    Og grunden til jeg bringer ?-målet op igen er som du sikkert ved lige så godt som
    mig, at der endnu ikke er kommet et sagligt svar jeg kan bruge til noget ud over at bringe den på værksted, meeeen måske det snart kommer.

    Så til dig jim M vil jeg kun sige trist at du måske kommer til at spille din tid på mit indlæg som måske vil blive bragt 1000 gange endnu GG


  • #5   19. dec 2008 Det er da kommet et svar på dit spørgsmål, du bliver bare nød til at komme igang. Jeg ved fra den måler jeg har siddene på min kadett, at der sidder 6 ledninger hvor de går hen hvad de gør. Men du finde ikke fejlen uden at sætte noget igang, du skriver der er lys så er der da strøm til den. Det lyder mere som sensoren der er defekt, eller der er et brud på vejen. Igen følg den fra den ene ende til den anden ende.
    Ingen brud- så tag sensor ud af stikket og få en aut- til at måle på den.
    Mvh benjamin


  • support k
    support k Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 4
    #6   19. dec 2008 Hej Benjamin

    Tak for dit svar, men for at måle på noget må man jo vide hvad man skal kigge efter, ønsker jo ikke at brænde noget af.
    Det er jo sikkert en ændring af ohm sensoren virker på men hvad skal
    instrumentet vise ved defekt på sensor / instrument.
    Måske er der en mekaniker der ved det, derfor denne venten!

    go jul og godt nytår


  • #7   19. dec 2008 Hej support k.
    Jo jo jeg kender det alt for godt at det med det elektriske, det er lidt mere kryptisk at finde rundt i. Jeg er heller ikke så glad for det, men nogle gange kan man være heldig at det er noget man kan se med øjene, andre gange er det fuc.... træls. Men håber at du for det løst for det er en dejlig ting når det virker, så kan man lige blive advaret lidt før man mærker sveskerne bare suser rundt hi hi.,
    Du må også have en god jul og et godt nytår : )


Kommentér på:
Er der en nisse på spil?

Annonce