{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SynBMW E30?
  • #1   28. dec 2008 Ja ikk.. Nicolai..

• #2   28. dec 2008 teknsisk set så ja
    - problemet kan ligge i at de vil have dokumentation
    her og der, og alle vegne - da bilen ikke er født med den type motor

så du skal have papirer med div. info på bilen hvorfra motoren kommer
    (ikke den eksakte bil, men en magen til) og så på din egen..

- de kan blive noget irriterende de kære synsfolk, men ja - tiden vil vise det, ring og spørg smiley

• #3   28. dec 2008 Det skulle jeg mene. Bmw danmark udlevere ihvertfald papierer på at man må smide m50 motor i e30, selvom bilen hverken er født med den type motor eller typegodkendt. Og en 328 motor er jo en m52 som brugersamme ophæng som m50. Så det burde kunne lade sig gøre.

• #4   28. dec 2008 Hehe. Hov det ved jeg jo ikke med sikkerhed smiley Ellers så brug en m50b25. Den kan ihvertfald synes.

• #5   28. dec 2008 ja det kan den godt, hvis det er en 325i E30

• #6   28. dec 2008 www.fstyr.dk

typegodendelse fra en 328i hvor motor er fra

og en på din e30´er.. er alt hvad du skal bruge til syn.

• #8   28. dec 2008 Bmw danmark skal også sige god for den ellers går den ikke.

• #9   28. dec 2008 nej de skal ikke, i snakker som i har forstand...

syns manden sammenligner typegodkendelserne, hvor der står alt om bremser på begge biler, styrtøj, mv. og så længe den ikke er over 20% er der ikke et Eneste problem.

• #10   28. dec 2008 tror du egentelig selv på bmw import dk, gider spilde tid på at hjælpe dig med at få synet en bmw fra 85 med en motor fra en nyere bmw... så er du vist optimist...

• #11   28. dec 2008 He,he, Bandit.

Måske du har mødt de nemme synsfolk, man skal det laves efter bogen, så er den rigtige vej typegodkendelse fra begge biler, en godkendelse fra BMW DK(og de laver den hvis du spørger pænt!), og dokumentation på at forurening ikke overstiger den originale motor.
    Jeg har selv taget den lange vej da jeg mødte en nar som fulgte reglerne, han ringede til Færdselsstyrelsen, toldkontoret, ja vi var hele vejen rundt.
    Og det var endda en motor som eksisterede i en E30 model, udskiftning af M40 til M42.
    Måtte pille mine bagerste skivebremser af, ellers var det ny afgift.

Kommentér på:
SynBMW E30?

Annonce