{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW bliver varm
  • #1   6. feb 2009 ER det efter den har stået stille et stykke tid? hvis ja, kan det måske være din toppakning, hvis den også går lidt dårligt når du starter.

• #2   6. feb 2009 Nej den har ik stået stille...
    nej den går heller ik dårlig i motoren.. trækker som den skal står som den skal...

jeg tænkte selv på toppakningen.. eller topstykker eller hva fanden det kan være...

• #3   6. feb 2009 det er helt sikkert din top pakning der er gået, og der ved sætter tryk ud i vandet. den behøves ikke nødvendig vis gå dårlig af det når det er der toppakningen er gået...

• #4   6. feb 2009 i værste fald kan det være et flækket topstykke men det sku sjælent,,

• #5   6. feb 2009 få det lavet hurtigst mugligt nden det er mere der tager skade...
    hvis du ikke kan undvære bilen i det daglige ind til du kan få den lavet så prøv at køre med proppen løst på kølevandet det kan godt afhjælpe lidt på at den vil blive varm mvh leon,

• #6   6. feb 2009 Leon. nu giver du mig nedtur på hvis det er top stykket hahaha.. men jaa hvis det er top paknigen. ska jeg så ik os skifte top stykket eller slibe det ned igen hvis der er sådan nogle små huller i.. har bare hørt lidt om det

• #7   6. feb 2009 Hmmm.. jaa det ska jeg prøve.. uden den skrue der.. men flyver vandet ik ud osv... nej jeg kan nemlig ik undvære den.. brugerden på arbejde hverr eneste dag.. ha 38 km til mit arbejde og 38 tilbage igen

• #8   6. feb 2009 du skal ikke tage proppen helt af bare løsne den så meget du kan komme til uden at du taber den,, smiley det skal bare være så det trykk der kommer i vandet kan komme væk..og jo der vil nok komme lidt vand oven ud men hvis du kører stille og rolig uden at gi den tæsk skulle det kunne lade sig gøre,
    hvis den har været kørt varm med din topstykke så skal den planes,,, du behøves ikke skifte den,,, kan saktens bruges igen,,,

• #9   6. feb 2009 ps hvis du vil værre helt sikker på det er din toppakning der er galt med så prøv at fylde din vanbeholder helt op til kanten i mens din bil står i tomgang, og så lade den stå i tomgang uden proppen på,,, og hvis der så kommer små luft bobler i vandet er det helt sikkert det der er galt,,, mvh leon

• #10   6. feb 2009 Det kan jeg ik huske om der gøre.. men ved siden af proppen der hvor man lufter ud.. der kommer små bobler ud... men ved du hvad.. jeg fylder lige noget vand op her om ldt så smutter jeg ned og ser om der kommer bobler der hvor man fylder vand op...

• #11   6. feb 2009 hihi ok men er næsten 100% sikker på det er det når der kommer bobler der hvor du lufter den ud også,,,

• #12   6. feb 2009 Jamen så er det toppakningen...hmmm ja ja fuck dem bil mann.. hader når der sker ting og sagder med den.. men så ska der jo en ny pakning på... så den ude og køre igen..

• #13   6. feb 2009 Jeg flækkede et kammer på min e21er her sidste sommer pga den blev for varm så det blev lige nyt topstykke smiley
    Synes jeg fik fat i det var lidt udsat når den blev kørt meget varm.

Tænkte på om ik vi ka bytte motor, for min har fået nyt topstykke, men nu mangler den varme i kabinen lige pludselig smiley
    Ku være de ku udligne hinanden ;D

Men ja prøv det som leon siger.
    Evt. noget kølkertætner/kanel ka gøre det...

• #14   6. feb 2009 def. toppakning

85% revnet top.

• #15   6. feb 2009 hvis det var pakning, ville jeg mene det ville være galt uanset om den er varm, eller kold...

når den er varm nok blir det hele udvidet, og en lille revne, vil lave balladen i topstykket.

• #16   6. feb 2009 jaa måske... der kom heller ik noget varme i kabinen i starten.. jeg ved det iik.. der sker så mange ting på en gang... men jaa det gøre jeg her snart... siger du kanel ??? hmm ved ik.. men jeg har hørt sort peper skulle dække små huller i toppen fordi det netop ik smelter.. men kanel har jeg sku aldrig hørt hehe smiley

• #17   6. feb 2009 B4ndit.... så du mener det er topstykket der er gået ik..

• #18   6. feb 2009 R.K ja næsten 100% sikkert, hvis det var toppakningen ville jeg mene den havde opført sig på en anden måde...

• #19   6. feb 2009 okai nedtur... Men hvordan kan jeg være sikker på den der er gået, hvis jeg ska have en ny top.. gider ik købe en ny bare sån der

• #20   6. feb 2009 tro sku ikke det er toppen der er flækket.. men det finder du jo ud af når du for det skildt af, har aldrig flækket et top på en m50 motor i nu og dem jeg har harft har fået mange klø, har haft en der gjorde det samme som din nemlig at den sætter tryk i vandet. ved at toppakningen er tæret væk mellem en vandkanal og cyllænder, så ville da ikke male fanden på vægen på forhånd hvis det var mig smiley

ps når du finder fejlen vil vi da gerne høre hvad det er/var mvh leon,
    held og lykke med det,

• #21   6. feb 2009 hvis det er topstykket der er flækket skal den ose meget hvid røg ud af udstædningen da den vil forbrande vandet så.. og hvis den er flækket er det langt de fleste gange mellem pareplyerne der hvor gosset er tynest. men ja som de andre siger flækker du topstykket 100% hvis du bliver ved med at køre hvis den er for varm,,,

• #22   6. feb 2009 Leon P
    Okaii hundrede procent... takk for de oplysninger i hvertfald..
    Jamen det ska jeg nok sige til, når det engang bliver lavet smiley
    jeg kun plade-smed så jeg ved ik så meget om motore osv.. men prøver mig lige frem

• #23   6. feb 2009 Hvordan ser dit oliedæksel ud?

• #24   6. feb 2009 Rk:
    Jamen samme her kollega, derfor skiftede jeg nu selv mit topstykke allieret med en Haynes bog smiley
    Det nu ik de store ben der er i det...

• #25   6. feb 2009 heelt sikkert.. endnu en pladesmed..

jamen olien ser fin ud.. en har har set olien og siger den ik er blandet med vand... men den oser lidt meget lidt .. ''tror jeg'' eller så det bare mig

• #26   6. feb 2009 du er ikke i tvilv hvis det er den oser maget hvid hvis dett er..

• #27   6. feb 2009 Leon P

da jeg kørte i dag... så ossede den,, men ik det hel vilde.. bare gange almindelgt hvid røg.. ligesom der om morgenen

• #28   7. feb 2009 Fucking lorte bil mann...

Leon P --> Nej det oser ik hvid røg.. men bruger meget vand.. ca 2 liter om dagen...

Kommentér på:
BMW bliver varm

Annonce