{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

elektroniske fejl e34, Mandags-bil {{forumTopicSubject}}

Hey

undskylder den lange smøre, men håber i gider læse det...

Bliver efterhånden mere og mere sikker på at den e34 jeg har købt, er en rigtig mandags-bil, hvor samtlige folk havde sindsyge tømmermænd da de samlede den...!

Men det er nok bare et sp. om, at den ik har været ordenligt vedligeholdt...!

Men har godt nok snart haft mange mindre eller større problemer.. Her er dem der er lige pt.

# Når nu jeg har kørt lidt til den, når motoren er ordenlig varm selvfølgelig, eller når jeg har kørt med motorvejs-hastighed i et stykke tid, så når jeg slukker bilen, så siger den i computeren at den mangler olie på motoren.... lader man den så stå til den er kold, og så tjekker olien på den, så mangler der absolut ingenting.??? !!
Kan det være den føler der sidder og måler der måske er defekt, eller olie-pumpen?

# Jeg har netop skiftet skiver/klodser hele vejen rundt på bilen, men efter jeg har gjort det siger den i computeren, at mine bremser er slidt ned ?? !! Den skriver "bremsebeläge"

# Jeg kan ikke nulstille triptælleren i Speedo... den reagerer slet ikke når jeg trykker på de to "stifter" der sidder... heller ikke selvom jeg holder dem inde... Forresten aner jeg ikke hvad den anden af stifterne er til... altså den ene må være til trip-tælleren, men hvad dælen er den anden??
Er det et nyt speedo, eller??
Hvis nu det er nyt speedo, kan jeg så smide et i fra en M5´er? Og virker alt så...olie-temp-måler osv..

# Desuden virker min øko-måler ikke i speedo ikke??

Skal lige siges at jeg ikke har instruktions-bogen på bilen, så selv kan se det med de "stifter/knapper" i speedo...

Håber virkelig der er nogle derude der kan hjælpe mig... er sgu ved at være en smule lost her... syntes der bliver ved med at være noget galt...
HVis der evt. er nogle der har lyst til at kigge på nogle a problemerne, er man selvfølgelig velkommen til det... jeg kommer fra aalborg...
Maler den snart rød og kører den i havnen... Hehe...!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  elektroniske fejl e34, Mandags-bil
  • #1   11. feb 2009 Den med olien kan godt være føleren ja. Det med bremseklodserne er det ikke bare dig der har sat stikket forkert eller drejet ledningen den forkerte vej så der er skavet hul på en ledning så skriver den at klodserne er slidte selv om de ikke fejler en skid

• #2   11. feb 2009 Nikolaj: Oki... men hvor sidder den føler til det olie, ved du det?
    Må lige ha skilt bremserne ad igen, og kigget på det..

Kommentér på:
elektroniske fejl e34, Mandags-bil

Annonce