{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Elektronik e34, Hjælp ! ! ! ! {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Opretter lige emnet igen, da jeg ikke tror den tidligere overskrift fangede de rette mennesker.

undskylder den lange smøre, men håber i gider læse det...

Bliver efterhånden mere og mere sikker på at den e34 jeg har købt, er en rigtig mandags-bil, hvor samtlige folk havde sindsyge tømmermænd da de samlede den...!

Men det er nok bare et sp. om, at den ik har været ordenligt vedligeholdt...!

Men har godt nok snart haft mange mindre eller større problemer.. Her er dem der er lige pt.

# Når nu jeg har kørt lidt til den, når motoren er ordenlig varm selvfølgelig, eller når jeg har kørt med motorvejs-hastighed i et stykke tid, så når jeg slukker bilen, så siger den i computeren at den mangler olie på motoren.... lader man den så stå til den er kold, og så tjekker olien på den, så mangler der absolut ingenting.??? !!
Kan det være den føler der sidder og måler der måske er defekt, eller olie-pumpen?

# Jeg har netop skiftet skiver/klodser hele vejen rundt på bilen, men efter jeg har gjort det siger den i computeren, at mine bremser er slidt ned ?? !! Den skriver "bremsebeläge"

# Jeg kan ikke nulstille triptælleren i Speedo... den reagerer slet ikke når jeg trykker på de to "stifter" der sidder... heller ikke selvom jeg holder dem inde... Forresten aner jeg ikke hvad den anden af stifterne er til... altså den ene må være til trip-tælleren, men hvad dælen er den anden??
Er det et nyt speedo, eller??
Hvis nu det er nyt speedo, kan jeg så smide et i fra en M5´er? Og virker alt så...olie-temp-måler osv..

# Desuden virker min øko-måler ikke i speedo ikke??

Skal lige siges at jeg ikke har instruktions-bogen på bilen, så selv kan se det med de "stifter/knapper" i speedo...

Håber virkelig der er nogle derude der kan hjælpe mig... er sgu ved at være en smule lost her... syntes der bliver ved med at være noget galt...
HVis der evt. er nogle der har lyst til at kigge på nogle a problemerne, er man selvfølgelig velkommen til det... jeg kommer fra aalborg...
Maler den snart rød og kører den i havnen... Hehe...!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elektronik e34, Hjælp ! ! ! !
  • #1   11. feb 2009 Det passer meget godt med at speedometeret er defekt. Det ville helt klart være federet med M5 speedo. Prøv ebay Mvh

• #2   11. feb 2009 m5 speedo passer lige over hvis du har det "store ledningsnet" det tyder på din bil er født med det, når den har div. check i instrumentet.

bremse belægning helt sikkert dine slid indikatore der er noget med, prøv at pil stikkene af og se hvordan det ser ud, og hvordan den reagere uden stikkene på så burde den ikke lyse, først når de laver forbindelse pga. slid.

og at den skriver oliestanden ikke er korrekt, er sikkert også føleren der misviser.

• #3   11. feb 2009 og den ene er trip tælleren, den anden er til at klikke rundt i check display,

• #4   11. feb 2009 Super...

takker for de hurtige svar...!

B4NDIT: Der hvor øko-måleren så sidder i min, der er det jo at olie-temp sidder i m5... men vil det så virke også? Sidder den føler i motoren std.?

Og den føler til det med olie-stande, hvor sidder den henne?? Noget jeg selv kan skifte?

må lige ha skilt de bremser ad igen så...

Oki, så er det jo nok rimelig sikkert at det er speedo der har en defekt, for der sker intet når jeg trykker på nogen a knapperne... Men nu skriver du at den ene er til at klikke rundt i check display ? ? ?.... hvad er så forskellen på at trykke på den, og så trykke ind på blink-armen som jeg normalt bruger??

mvh

Kommentér på:
Elektronik e34, Hjælp ! ! ! !

Annonce