{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

dennis l
dennis l
Tilmeldt:
14. jun 2003
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

lys i midterkonsol {{forumTopicSubject}}

Hey folks

Jeg har en carina e årg 94, hvor jeg mangler lys i min midterkonsol. (der hvor blæser knappen osv sidder. Men hvordan pokker for jeg det skilt ad så jeg kan komme ind til den pærene??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lys i midterkonsol
  • #1   13. feb 2009 Først piller du anlægget ud. Så tager du hele plastik dele af hvor anlægget sad i. Der er ikke nogen skruer i. Tag evt et lille flad skruetrækker og vip den ud i siderne. Du kan også hive den ud med hånden i siderne.

    Så kan du se skruer i toppen af den nederste plastik del. Skru dem ud. Der er også to skruer i bunden af den. Så mangler du kun to skruer i begge sider. Tag en lille skruetrækker og prøv at riv det så langt ud du kan for at kom til dem. Derefter burde du kunne tage den helt af, der sidder vidst lige to tapper i siderne.

    Det hele kan dog godt være lidt forskelligt alt efter årgang på bilen.


  • #2   13. feb 2009 Inden du piller plastik fronten af til blæserne, så pil knapper osv af. Men pas meget på når du piller de to runde regulatorer ud, da der sidder nogle små dimser der holder dem fast, gør det forsigtigt og hver opmærksom på at de falder ud. Ang. regulatoren i midten, dem du regulerer fra side til side, pil "toppen" af dem også, det kræver lidt stærke fingre smiley

  • #3   13. feb 2009 Selve pæren sidder inde bag et gennemsigtet plastik stykke. Du burde kunne pille den ud med en tang eller lignende.

  • dennis l
    dennis l Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   13. feb 2009 Takker mange gange for hjælpen. Det vil jeg lige prøve imorgen så smiley

Kommentér på:
lys i midterkonsol

Annonce