{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Xenon Seat Altea {{forumTopicSubject}}

ville gerne hvis dem som ikke har forstand på teknikken lod være med og besvare de indlæg der kommer her, her inde fik jeg at vide man ikke kunne ændre noget i en ny seat altea for at få xenon til og virke, men derimod fandt jeg ud af det kan kun virke hvis man får kodet computeren i bilen om til og køre med xenon! så hvis i ikke har forstand på det må i gerne lade være med og besvare de indlæg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon Seat Altea
  • #1   12. mar 2009 Jeg fik ikke helt hoved og hale med der..?

    Men du kan ikke kode en Altea til at køre med Xenon, hvis den ikke er født med det, men du kan købe alle dele originalt og eftermontere og så kode den til det.. men det koster langt over 15000kr


  • #2   12. mar 2009 jeg satte en uoriginalt xenon sæt på min i lørdags, det flimrede og slukkede derefter, så mandag kørte jeg til bosch i aalborg, de satte computeren på den og brugte 5min på og lige kode nogen ting om og nu spiller det bare, det virker som det skal. uden problemer, så tror nok man kan det

  • #3   12. mar 2009 hvis det flimre skal du bare have en canbus overgang som også kan købes, men at den blir programeret er jo så godt nok, men hva så når du sætter de andre pærer i ? smiley

  • #4   12. mar 2009 der var den canbus overgang i sættet den flimrede stadigvæk, og så skal den jo bare kodes tilbage til almindelige pærer igen, men når der stadig er 2 år til syn er det jo ikke så galt

  • #6   12. mar 2009 læs dog hvad han skriver kasper C.. han Vil gerne ha folk ikke skriver, han sir ikke de ikke må..

    men den skal kodes ja. min altea fik os skiftes, kørte bare ned til smc så ordnede de det


Kommentér på:
Xenon Seat Altea

Annonce