{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  taget af politiet med turbo??
  • #1   9. jun 2005 ja jeg ved man bliver kaldt til syn... men du kan jo godt nå at tage turbo'en af, inden du når til syn....
    men jeg har hørt at man kun bliver kaldt til syn og ikke får nogen bøde!

• #2   9. jun 2005 ja det er det jeg mener bjørn L...
    de kan jo godt kalde en til syn, men der går jo mindst en dag inden den skal i synshallen og der kan man jo godt nå at rette ændringerne!!

• #4   9. jun 2005 okay thomas....
    ved du så hvad bøden lyder på ca.?

• #5   9. jun 2005 En gut med Toyota og turbo fik sin konfiskeret af padderne og den røg til syn, han fik en bøde på mener det var 5000 og bilen sku føres til org stand - ellers intet mere dér smiley

• #6   9. jun 2005 Nej, for en ny vedtægt siger at man godt kan "fortryde" sin motorændring, altså hvis man kommer med en bil med en for stor motor blev man før i tiden bedt om at betale afgift, ikke noget med at komme med den senere, nu kan man bare køre hjem og skifte tilbage.

SÅVIDT JEG HAR LÆST. = er altså ikke 110% sikker.

• #7   9. jun 2005 okay... hvor har du læst det and e? for så skal jeg lige ind og læse!

• #8   9. jun 2005 Det der med bare at betale afgiften kan i godt skyde en hvid pil efter.. idag er det sådan at trykladning altid regnes for en forøgelse af effekten med mere end 20% og sker det skal DU bevise at din bil ikke støjere mere, forurener mere og er i forsvarlig stand hvad angår bremser osv. en støj test koster vidst i omegnen af 10Kilo en forurenings test koster ca. 20Kilo sikkerheds godkendelse skal du have fra det firma der har lavet din bil.. Held Og lykke..

• #9   9. jun 2005 Arh det kan jeg jo ikke huske prøv at søge efter det.

• #10   9. jun 2005 Ja og udover det så er afgiften her i DK jo tårnhøj

• #11   9. jun 2005 Når du har eftermonteret turbo på.. Så for du heller ikk en skid hvis du kører galt... Hvis nu bare en torsk kører op i dig og der kommer lidt skader... så for man skylden hvis man finder ud af der er turbo på ens bil.. Så der er høj risiko ved at kører med eftermonter ladetryk

• #12   9. jun 2005 Hvis du skulle ha været til syn med det samme, så havde de "fulgt" dig derned... Fik de øje på turboen??? Var det ham den emsige motorcykelbetjent, som tog dig??

• #13   9. jun 2005 der er ikke noget der har taget mig!! men jeg er blevet tilbudt en bil, hvor der er lagt en motor i.... men originalt er motoren født med turbo...
    derfor spørg jeg!!!

• #14   10. jun 2005 Nåe okay.... Mødte dig forresten forleden dag, ude ved DK-tanken... Civicen er ikke blevet mindre dejlig, siden jeg så den nede på handelsskolen!! Hvis bilen er født med motoren med turbo, så er der ingen problemer, men hvis mortoren og turboen er eftermonteret, så gælder 20%-reglen... Hvis den yder under 20% ekstra, end bilens originalmotor, samt den ikke forurener mere samt max støjer 3db mere end orig, så er det vist fjong!

Kommentér på:
taget af politiet med turbo??

Annonce