{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

SAXO Hjælp.... er helt lost ???? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået et problem med min saxo vts 16v årg. 99.

Når jeg har kørt omkring 30-35 km så jeg har fået varmet det hele igennem, så kommer der en temmelig høj skurren/hylen ude forand fra...

Jeg det kommer primært når jeg er i de højere gear, 4 og 5. men kan også fremprovokeres i 2 og 3.

Lyden er meget merkant når man sidder inde i bilen, faktisk så meget at den kan overdøve en samtale når den topper. Men udenfra kan den dårligt høres.

Når jeg kobler ud bliver den en anelse højere, og jeg kan også påvirke lyden alt efter om giver gas eller slipper pedalen helt.

Hvis jeg drejer til højre, altså ligger vægten ud på mit venstre forhjul, så forsvinder lyden

hvis jeg sætter den i frigear mens jeg kører og slukker motoren forbliver lyden der og stopper først når jeg er nede mellem 20 og 30 km/t

Hvis den får lov til atr arbejde lidt, f.eks. hvis jeg kører op af bakke så forsvinder lyden, men lige så snart jeg er oppe og den kan køre"frihjul" igen så starter det igen.

Når lyden for et kort øjeblik forsvinder helt kan man ligesom høre en Highpitch syngen.

Jeg er ved at være lidt lost på hvad det kan være.. er der nogen af jer der har haft et ligende problem?
eller ved hvad det er

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SAXO Hjælp.... er helt lost ????
Kommentér på:
SAXO Hjælp.... er helt lost ????

Annonce