{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Golf 3 1.9 TD motor i Golf 1 {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ville lige høre om der er nogle kloge Golf 1 og 2 hoveder her, der ved om sådan en motor kan gå i en Golf 1 1.3 uden diverse store ændringer?
Her tænker jeg mere på motorophæng på 1'eren vs motoren.
Ledningsnet osv. er ikke noget problem da en hel komplet Golf 2 med den motor bliver plukket til 1'eren.
Mvh Rasmus.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 3 1.9 TD motor i Golf 1
  • #1   17. apr 2009 jamen vil sige sådan er ikke indensørs mester i en golf 1 med ophæng men derimod med en 2'er og ingen problem mellem en 2 og en 3'er så hvis 1 passer motor som jeg mener med 2'eren er det jo ingen problem??

• #2   17. apr 2009 Ohoy, jo det passer sammen, for har en kammi der har fået en 3er TDI bygget i hans golf 2, men der skal en der har seriøst forstand på ledningsnet til at få den til at kører...

• #3   17. apr 2009 det kører massere af 1´tere med golf 3 motore i, så det burde ikke være umuligt at finde en guide eller lign. til det :0)

• #4   17. apr 2009 morpheus .
    Den TD motor ligger netop i en 2'er nu.

Bjarke K
    Ja i en 2'er der lige lidt forskel fra en 2'er til en 1'er.

kim P
    Ja sådan en ville være rar smiley Jeg har selv engang for laang tid siden bygget en 16v motor i en 1 fra en 2'er af. det var sku ikke det store. Men det var også en 1'er GTi den kom i. Er der ikke forskel fra en alm. 1'er til en 1'er GTi?

• #5   17. apr 2009 Bjarke K
    Det med ledningsnet er lige meget da alt bliver plukket fra en Golf 2'er af med den 1.9 TD motor.
    Der er også en del forskel på alm TD motor og en TDI'er :o)

Kommentér på:
Golf 3 1.9 TD motor i Golf 1

Annonce