{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Thomas a
Thomas a
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Peugoet 205 og citroen {{forumTopicSubject}}

Heysa

Jeg har en Pug 205 1.4 XR.
Den er 100% standard som det staar nu.

Jeg skal have skiftet udstoedning og stoeddaempere + fjedre.

Mit spoergsmaal er saa om jeg kan tage en Citroen AX GT udstoedning og smide paa? Og hvordan med stoeddaempere? Er det standard eller peugeot specifikt?

Derudover kunne det vaere fedt at hoere hvad jeg ellers kan smide paa af dele som giver lidt ekstra power..

Meget gerne med specifikke produkter.

Mvh Thomas smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugoet 205 og citroen
  • #1   27. jun 2005 hej Thomas...

jeg ved desværre ikke 100% sikekrt med støddæmperne, men vil faktisk tro de passer på... udstødningen gør nok ikke, da de 2 biler ik har samme form, men måske smiley

mht. ekstra power, så kan du tage et topstykke fra en AX GT, med dobbeltkarburatore, det skulle vidst nok end op i 85 hk, ca...
    du kan også finde gearkassen fra en 106 1.3 ralley, så bliver den en del lavere gearet, og derfor en del sjovere på de små landeveje smiley dog ik så behagelig på motorvejen...

• Thomas a
    Thomas a Tilmeldt:
    maj 2005

#2   27. jun 2005 Okay..

Jeg kan nemlig faa citroen dele relativt billigt smiley

Men stoeddaempere havde jeg paaforhaand gaettet til nok passede.. Saa smiley

Solex karb fra en GT vidste jeg godt kunne passe paa, men taenkte mere paa hvad der ellers skal til? For at den kan sidde paa? Men det er maaske bare at saette den paa og saa passer alt andet? smiley

• Thomas a
    Thomas a Tilmeldt:
    maj 2005

#3   27. jun 2005 Et andet spoergsmaal.

Hvor kan jeg faa fat paa en omdrejningstaeller som passer i der hvor uret sidder nu?
    Og skal den bare sluttes til det firkantede stik paa stroemfordeleren?

Kommentér på:
Peugoet 205 og citroen

Annonce