{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

maash m
maash m
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 63

kobling golf 3 gti {{forumTopicSubject}}

Hej min kobling på golfen skal skiftes.. nogen der ved hvad sådan en fætter koster og hvad det kommer til at koste for at fixe det? jeg har fået et tilbud på 5200 hos automester? men vil høre om der kender nogen der kan gøre det billigere? Helst et værksted eller en mekaniker der ved hvad han har med at gøre?
Helst omkring middelfart eller århus smiley

god aften

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kobling golf 3 gti
  • #1   27. apr 2009 Lyder fair nok, kan vist ikke gøre billigere, hvis det skal være med regning..

• #2   27. apr 2009 hvorfor gør du det ikke selv ? det tager et par timer og der er ikke så svært smiley

• #3   27. apr 2009 ja med regning lyder det fair nok... Ville nok endda få det på skrift inden hvis du vælger ham..

• maash m
    maash m Tilmeldt:
    mar 2007

#4   27. apr 2009 fordi jeg ikk fatter så meget hvad angår biler? er nok bedst til at køre bilen og smadre alle de mekaniske dele altså smiley

altså hvis jeg nu får en regning fra ham, har jeg så de der 2 års reklamationsret? hvis den går i stykker igen?
    det jeg er bange for er hvis mekanikeren siger: øh der er også lige nogle andre dele der skal skiftes og bla bla bla så han kan tjene lidt ekstra på det?
    men hvis han nu skriver det på et papir så kan han vel ikk sige når jeg kommer og henter bilen at han lige har skiftet noget andet også? som jeg så skal betale for?

• #5   27. apr 2009 Nej men du er vel heller ikke interesseret i han samler noget der ender defekt om en måned.

• #6   27. apr 2009 Hvis han er en seriøs mekker, så holder man sit tilbud og skulle der komme noget uventet, så bør han ringe og få accept fra kunden, evt gemme og vise de defekte dele. og det kommer selvf. ud over det oprindelige tilbud, men det er kundens valg de yderligere ting skal skiftes.

• maash m
    maash m Tilmeldt:
    mar 2007

#7   27. apr 2009 nej det er jeg ikke smiley

Kommentér på:
kobling golf 3 gti

Annonce