{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Defa Alarm Gået I Stykker = Hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Så kommer man hjem til sviger-familien låser bilen normalt ved et tryk på "Patten" på min Defa Alarm og hygger hele aftenen.

Så skal man til og hjem, og den vil ikke afkoble alarmen, pis tænker jeg den er løbet tør for strøm. Låner så svigerfars-bil og henter reservenøglen = samme problem vil ikke slå alarmen fra.

Til sidst åbner jeg døren manuelt også starter "DYRET" med at hyle og skrige, 30 sec af gangen og kan ikke slå det fra.

Ender med at jeg må åbne motor-hjælmen og tage strømmen, selv efter 10 min uden strøm, og man sætter + kablet på igen "Hyler den som en sindsyg".

Hvad der sket, på de få timer ?
Hvad kan jeg gøre - for kan ikke kører på vejen og ligne et kørende juletræ m. musik og horn.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Defa Alarm Gået I Stykker = Hjælp.
  • #1   6. maj 2009 Måske ville det være smart af dig, hvis du oplyste hvilken Defa alarm du taler om

Ellers gør som der står på dit Pin kode kort.

Når fjernbetjeningen ikke fungerer, eller du har
    mistet den, slår du alarmen fra på denne måde:
    A. Find dit PIN-kodekort frem. Der står din
    PIN-kode (5 cifre).
    B. Følg proceduren på PIN-kodekortet.
    NB! Hvis du begår fejl undervejs, kan du
    begynde forfra på proceduren fra punkt 3.
    Der er ingen begrænsninger på antal forsøg.

• #2   6. maj 2009 Du har ret, jeg må se om jeg kan finde den pin-kode et sted, dammit det 2 år siden den blev instaleret.

Det sikkert LOST for GOOD - Må rode mit loft igennem.

Ellers må jeg pille alarmen ud.

• #3   6. maj 2009 Start med at frakoble sirenen, så er du ude over larmen! Gjorde jeg da jeg havde et lignende problem med min alarm på Swiften!

Kommentér på:
Defa Alarm Gået I Stykker = Hjælp.

Annonce