{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  corrado! HJÆLP!!!
  • #1   7. maj 2009 jo hva vil du vide?

  • #2   7. maj 2009 jeg har sådan en corrado 1,8 8v g60 fra 89. da jeg købte den var der monteret turbo på den. men motoren gik i stykker. så købte jeg en 91'er motor , med gear kasse , styring og lednings net. da vi så ville skifte tandrem inden vi lagde motoren i hoppede den så, også stilte vi den på mærker igen og satte tandrem på. så da vi fik motoren i ville den ik gnister , så skiftede tændspole. rotor og rotor dæksel og 4 nye tændrør. det var så en anden fejl og den er rettet. og nu kan bilen så starte WEEEE men den kan fandme ik trække ordenligt. motoren vi har lagt i har gået 134 og har os fået komp testet den og den ligge på 10 på cyl 1 og stiger grad vist til 11,5 på cyl 4. nogen ide om hva fanden der kan være galt?

  • #3   7. maj 2009 Utæt trykslange, den får falsk luft eller at tænding ikke er justeret ind?

  • #4   7. maj 2009 tændingen er stillet.

  • #5   7. maj 2009 Ok, med tændingspistol eller manuelt? prøvede nemlig på min egen G60 og der passese det ikke med tændingspistolen, derfor justerede jeg den manuelt så kom den til at gå meget bedre og der kom mere power i den...

  • #6   7. maj 2009 med pistol. har sku ik så meget forstand på vw motor, det er mega træls.!

Kommentér på:
corrado! HJÆLP!!!

Annonce