{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Rep af elrudetræk på Honda Civic...? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde, der har prøvet at udskifte defekt elrude-motor på en Honda Civic (japanermodellen) fra 1996 med 4 døre og 1,5i LS?

Jeg er så uheldig at min højre fordørs motor igår kørte ned, men kunne ikke køre op. Nu står ruden desværre helt i bund, og jeg opgav i aftes at få motoren ud af døren, samt at få ruden op...

Nogen som kan hjælpe med tips?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rep af elrudetræk på Honda Civic...?
  • #1   13. maj 2009 Jeg skiftede hele rudetrækket i føredøren da min stod af.
    Købte det hos en hugger til en billig penge

• #2   13. maj 2009 Lyder fint, MEN jeg kan ikke få rudetrækket ud af døren, fordi ruden er nede...??? Der er ikke plads...

Kan man køre ruden op manuelt (med værktøj) eller kan den kun køre op ved hjælp af el-motoren? (som jo ikke virker mere...)

• #3   13. maj 2009 Man plejer at kunne skubbe ruden op selv. Ellers skal du tage ruden ud af skinnen den sidder i. Hvis du kan komme til?

• #4   14. maj 2009 Fedt - jeg fandt et eldiagram på nettet, satte mit bilbatteri direkte til motoren, og motoren kørte uden besvær selv op, så det er altså ikke motoren der fejler noget, men nogle forbindelser dertil, der er dårlige. Jeg gætter på at en ledning er knækket i gennemføringen ved dørstolpen, men nu har jeg taget stikket ud, så jeg ikke kan køre med ruden, indtil jeg finder fejlen smiley

Kommentér på:
Rep af elrudetræk på Honda Civic...?

Annonce