{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi siger klonk lyde når jeg drejer?
  • #1   23. maj 2009 Du kan jo starte med at løfte den op og kontrollere om der er slør.

    Den har 4 bærearme (og 4 bærekugler) i hver side, så dem sifter vi jævnligt.


  • #2   23. maj 2009 lyder mere som et knokleled. det kan være du kan se om mancheten er gået hvis du kigger på hjulet bagfra.

  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 10
    #3   23. maj 2009 Mikkel K # a hva?? et knokelled er et stykke værktøj... der er sq da ikk noget på en bil der hedder det?


    Allan =SSJ= S # jeg vil gætte på det er din bære kugle...
    for at checke det ska du tage en donkraft og løfte bilen op og rykke i dækket fra side til side og op og ned blidt... hvis det siger klonk eller du kan mærke sløret når du gør det op og ned er det bære kuglen højst sandsynligt og hvis det er fra side til side er det styre kuglen...
    jeg tvivler dog på det er styre kuglen..


  • #4   23. maj 2009 det er med 99% sikkerhed knokleledet. som Mikkel K skriver, tjek om manchetten er gået (tjek om der er fedt i den, + der skal være 2 spændebånd på)

    du kan os tjekke om det er det, ved at dreje helt til den ene side, mens du køre rundt. altså i en stor cirkel.


  • #5   23. maj 2009 hvis det er en bærekugle, så siger den os klonk når han køre over humpler.

    knokleled = kardanled


  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 10
    #6   23. maj 2009 det rigtigt..

    men hva sq symtopet være når han køre rundt i en stor cirkel så?


  • #8   23. maj 2009 Michael H. når han køre i en cirkel (fuld dreje udslag på hjulene) så er ledet belastet 100% og derved kan man høre om det siger klonk klonk.

  • #9   23. maj 2009 Hey Boys

    Det lyder godt, så ved jeg hvad jeg skal lave imorgen:o)
    indtil videre tusind tak for hjælpen.

    -Allan


Kommentér på:
Audi siger klonk lyde når jeg drejer?

Annonce