{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OPEL FOLK HJÆLP!!!
  • #1   27. maj 2009 har du prøvet a skrive inde på www.opelpower.dk

• #2   27. maj 2009 hvad gør den? Hopper den bare automatisk ud af 4 gear når du kører?

• #3   27. maj 2009 ja når jeg kører og så sætter den i 4. og slipper koblingen, men så med det samme jeg giver gas falder den ud af gear.. så skal sidde og holde den i gear.. så har snart dobbelt så stor en overarm på højre :s og det er sku da træls!

• #5   27. maj 2009 Ny kasse

• #6   27. maj 2009 synes bar det er underligt.. for den har gjort det fra ny af faktisk.. og bilen har kørt knap 15000 km nu.. og nu er den helt gal..

• #7   27. maj 2009 ja ny kasse... så har du jo garanti på den .. køre dog ind med den....

vi har lige skiftet på en sprit ny corsa opc i udstillingen den kunne ikke gå i 1 gear mere.. og vi har også skiftet nogen andre opel kasser på det sidste.. kan være de ik er for stabile.

• #8   27. maj 2009 Jeg havde min Speedster inde ved Uggerhøj da de havde haft den en uge var der ikk sket noget endnu udover at den havde kørt 400 km mere end da vi satte den..!!! og så fik jeg en regning på 10 k ved siden af for at de skal ligge og ræse rundt i min bil... nej satme nej!!!

• #10   27. maj 2009 Bo L det er sku næsten ligemeget hvad en ny kasse koster hvis det er det der skal til... hvor får jeg sådan en så... Uggerhøj kan jo ikk få klemt nosserne sammen til at finde en så nu må jeg selv gøre noget..

bad dem om at bestille de dele der skulle til og en ny gearkasse hvis det var det de mente der skulle til.. men nu gider jeg faktisk ikk vente mere..

derfor tager jeg sagen i egen hånd nu.. de ringer jo 1 gang hver 14. dag og gerne vil have bilen ind og hver gang den har været inde får jeg den tilbage nogle dage efter og der er ikk blevet lavet noget på den den har bar brugt en tankfuld benzin når jeg får den igen og så er der kørt lidt km på tælleren..

• #12   28. maj 2009 Tror bare at jeg ville skille den ad og skifte rute bilerne på synchromessen til 4.gearet. Gætter på at det koster 500 kr. hvis du kan gøre det selv. Det kan også bare være samlet forkert. Der er nogle nedfræsninger i synchromessen, hvor en fjederpåvirket kugle falder ned og låser, når den er i gear. Hvis det er samlet forkert sidder kuglerne ikke ud for fræsningerne og den kan ikke låse og falder derfor ud af gear.
    Mvh
    Mikkel

• jesper f
    jesper f Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 1
    #13   30. maj 2009 prøv highgear oppe i sønderskov de har styr på gearkasser

Kommentér på:
OPEL FOLK HJÆLP!!!

Annonce