{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unversal central lås fjernbetjening
  • #1   9. jun 2009 det kommer meget an på hvilket system der er monteret, ved man kan få til DEFA og andre.

• #2   9. jun 2009 Aner ikke hva der sider i?

• #3   10. jun 2009 nemmeste og billigste er nok og købe et nyt sæt, og kun bruge styreboks til c-lås og fjernbetjeninger.

jeg tror ikke man kan programmere de der Unversal central lås systemer,

• #4   10. jun 2009 på min gamle toyota var der en knap til centrallås så man kunne åbne og låse dørene inden fra bilen med tryk på en knap. og centrallåsen virkede hvis man låste op i føre døren.
    jeg købte bare sådan et universal kit fra Harald-nyborg og så 2 stk arbejdsrelæer så satte jeg dem sammen til boksen plus og minus og et signal til åbne og luk (den orginale var stelstyret skal man bare lige tjekke) og på den både når jeg trykkede på fjernbetjeningen på den universale så låste den alle døre op. da den gik ind og sendte impuls til den orginale "knap" det var evt en mulighed for dig at sætte noget andet på ellers tror ejg ikke man kan andet..!

• #5   10. jun 2009 Okay, eller har jeg et alarmsystem at ligge, så må jeg bare sætte det i, det var bare hvis man kunne beholde det der sad der i forvejen.

Kommentér på:
Unversal central lås fjernbetjening

Annonce