{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

Citroën c5 +/-? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Damen og mig, overvejer at skifte vores biler ud, og har derfor kig på en stationcar. Vi har kigget en del på en citroën c5 2,0i stc. fra 2002

Men aner ikke noget om denne bil.

Kender i den, har i prøvet én, ved i noget og plusser / minuser ved denne bil?

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroën c5 +/-?
  • #1   9. jun 2009 Fransk lortekvalitet ment på den måde at der er mange elektriske fejl så tjek GODT efter, noget slasket gearkasse og ringe benzin'konimi, men MEGEt støjsvag vogn og komfortabel er den da ;), taler ud fra den test FDM har lavet af den som brugt bil smiley

• #2   9. jun 2009 En 2002 model er da stadigvæk den gamle model. Der er MANGE fejl. trådene i bagruden bliver slidt over så den øverste del ikke kan åbne. Gearkassen er ikke specielt stærk og kan tit have fejl med synkromesserne. Rust på bagklappen omkring nummerpladeramme og plastikliste er ikke unormalt. bagerste dæmpere har det med at blive utætte. Servoslangerne er heller ikke fantastiske på dem og så husk at tjek den har fået skiftet tandrem inden i får den det er for hver 120.000 km eller 4 år.

• #3   9. jun 2009 Dem jeg kender som har en C5 har problemer med de elektriske ting i bilen. F.eks. at der står noget forkert i instrumentbrættet etc.

• #4   9. jun 2009 Lidt sære fejl i andre skriver. Jeg skruer citroen til dagligt og har ikke oplevet nogle specielle el-fejl andet end bagruden. Alt andet plejer at virker uden fejl med mindre prins pilfinger har været på spil.

Bilen kører super lækkert og 2.0 motoren er som sådan fin til den. Den kører præcis lige så langt på literen som 1.8eren. ~ 12 km/l benzin. Den er billig i vedligeholdelse men jeg ville hellere gå efter modellen nyere. Der er langt færre fejl i dem og de ser noget kønnere ud.

Kommentér på:
Citroën c5 +/-?

Annonce