{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

morten w
morten w
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 30

motor problemer i bmw {{forumTopicSubject}}

hej

Min BMW 525i E34 er begyndet at ryste i motoren når den er kold. der er ikke noget når den køre i tomgang ved 600 omdr. Men når man gir den gas op til 3000 omdr.ryster det. Det er både i frigear og i gear. det forsvinder så efter den er blevet godt gennem varm.

mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor problemer i bmw
  • #1   12. jun 2009 har du tjekket tændrør,tændkabler osv osv

• Rene G
    Rene G Tilmeldt:
    maj 2009

Følgere: 20 Emner: 18 Svar: 757
    #2   12. jun 2009 Ja prøv det. Kunne godt tyde på fugt eller dårlige tændrør. Prøv at gå ud når det er mørkt og kig på motoren imens den kører. Så kan man se strømmen løbe uden på kablerne, hvilket man helst ikke skal kunne.

• #3   12. jun 2009 Hvis det er en 24v så er der altså ingen tændkabler. Havde selv samme problem engang. Jeg skiftede alle 6 tændspoler og tændrør, men det hjalp aldrig en skid. Fandt aldrig ud af hvad det var.

• morten w
    morten w Tilmeldt:
    nov 2008

#4   12. jun 2009 har lige skiftet tændrør..

havde godt nok motor rummet åbnet her til morgen da det regnede, for at starte en anden bil. kan det ha noget at sige??

• Rene G
    Rene G Tilmeldt:
    maj 2009

Følgere: 20 Emner: 18 Svar: 757
    #5   12. jun 2009 Det burde ikke betyde noget nej. medmindre du har spulet direkte med højtryk.

• #6   12. jun 2009 Er det er en 12v eller en 24v?

• morten w
    morten w Tilmeldt:
    nov 2008

#7   12. jun 2009 det er en 24v

• #8   12. jun 2009 Ja så er den straks værre. Prøv og tjek alle stelforbindelser fra motor til karosseri, det hjalp lidt på min. Ellers ved jeg faktisk ikke hvad jeg kan anbefale. Jo, oversprøjt alle tændspoler med siliconespray.

• morten w
    morten w Tilmeldt:
    nov 2008

#9   12. jun 2009 hmm. det lyder ik godt, ¨de er jo ikke så næmme at komme til.
    der underlige er at den gjorde det i morges og for 4 dage siden, ellers har der ikke være noget..

• #10   12. jun 2009 Nej de er nemlig træls at komme til. Jeg var også godt træt af min til sidst. Men det lyder som om det bare er et fugtproblem.

• morten w
    morten w Tilmeldt:
    nov 2008

#11   12. jun 2009 ok, så længe det bare er det, og ikke noget sindsygt dyrt der skal skiftes.

tak for hjælpen

• morten w
    morten w Tilmeldt:
    nov 2008

#12   12. jun 2009 glemte lige at skrive at den blev kørt tør for 4 dage siden, ved ikke om det har een indvirkning

• #13   12. jun 2009 Hmm. det kan måske godt have givet bøvl med en indsprøjtningsdyse men tør ikke garantere det.

• morten w
    morten w Tilmeldt:
    nov 2008

#14   12. jun 2009 ok gir den lige weekenden over og ser om det bliver bedre, ellers må den til mekkeren:(

• Jens Chr. N
    Jens Chr. N Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #15   12. jun 2009 Hej Morten

Vi har på www.MotorOliShoppen.dk lige fået forhandling af en ny serie renseprodukter til motorer. Produkterne kommer fra USA og hedder BG Products, i deres program er bla. produktet 44K, dette renseprodukt betegnes af mange som værende "Verdens Bedste" - prøv selv at tjekke det ud på diverse Amerikanske debat forums.

Jeg tror at dette produkt vil have en god chance for at hjælpe dig med dit problem. Log ind på www.MotorOliShoppen.dk og køb det ! - hvis du efterfølgende ikke føler at produktet har hjulpet dig, er jeg villig til at refundre dig købet !

Når jeg giver dig dette tilbud er det selvfølgelig for at få afprøvet dette nye produktet på nogle problem biler, kun ved afprøvning finder man jo ud af om det virkelig virker !

Hvis dit problem erelektrisk kan 44K selvfølgelig ikke afhjælpe det, men hvis problemet ligger i bræsdstofsystemet feks. dysere - så vil det helt sikket kunne hjælpe dig..

Hvis der er andre der har lyst til at afprøve 44K, så er i meget velkommen til at bestille en dåse - blot henvis til denne debat, så giver jeg den samme "fuld tilfredshed - eller pengene retur" garanti som til Kristian.

MVH

Jens
    WWW.MotorOlieShoppen.dk

Kommentér på:
motor problemer i bmw

Annonce