{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling af bund på bil!
  • #1   17. jun 2009 Jeg havde min på et stativ det var boltet på de to punkter din bagbro går på og to steder hvor forbroen er spændt fast. Så kan du jo bare bygge en vinkel på dit stativ så kan den komme op og stå lodret. Eller finde f.eks. en lastvogns maler der har malergrav. Så kan du bare trække dit stativ derindover det gjorde jeg og lavde alt afrensning liggende under stativet.

Skulle jeg gøre det igen byggede jeg en vinkel på så den kom op og stod lodret til det hele.

• #2   17. jun 2009 Altså sådan man vel og mærke kan få bunden i vejret - Findes der sådan nogle beslag?

• #3   17. jun 2009 Hahaha! Kristian S Det er nettop efter jeg så din bil at jeg fik lyst til at male min under bunden! blev forelsket lige med det samme!

min idé er cremehvid motorrum og bund! ligsom dig

Håber det er ok!

Vh Andreas.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #4   17. jun 2009 Det er altså et lidt omfattende projekt du vil i gang med... Det er eddermame meget afrensning og klargøring inden malingen kan hældes på. Du skal jo også nærmest adskille alt... Ihvertfald hvis det skal se nogenlunde ok ud. smiley

• #5   18. jun 2009 Fandt noget metal i 5 mm tykkelse der passede nogenlunde skar det til og svejsede så nogle kraftige jernstænger på beslagene. Så fandt jeg en ramme til en gammel aflagt trailer og svejsede det på stængerne, se mit foto album.

Skal det blive godt så split alt ad og gå igang, og ja det er et stor arbejde, og selvfølgelig er det ok så længe det bare handler om at holde nogle gamle vw´er iorden smiley

Kommentér på:
Maling af bund på bil!

Annonce