{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.194 visninger | Oprettet:

Jesper E
Jesper E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Mazda 626 startspærre fucked up... {{forumTopicSubject}}

Hey...

Jeg har en mazdmazda 626 1.8 GE model fra 1997, pludselig virker fjernbetjeningen ikke, og kan så ikke slå start spærren fra, men kan godt bruge nøglen, for at komme ind i bilen...

Skal lige siges at der er skiftet batteri i remote, og at den holdte op med at virke inden for 5 min...

Nogen der har prøvet det? Og kan man gøre andet end at skubbe den 15 km for at komme på værksted?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 626 startspærre fucked up...
  • #1   23. jun 2009 Jeg kan ikke se at den skulle have startspærre som du skriver da den ikke har nogle nøglekoder eller lign i dataerne, men hvis den har en startspærre i nøglen skal du val have gang i instruktionsbogen og se hvordan du evt. gør i forbindelse med batteriskift, da mange biler har en fremgangsmåde til at genaktivere fjernbetjeningen....

• Jesper E
    Jesper E Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   24. jun 2009 Jeg har snakken med Mazda idag... og det er ikke originalt, det er efter monteret... Så gad vide hvor den boks sidder henne...

• #3   24. jun 2009 Når den er eftermonteret så sider den sikkert oppe under pladen under rattet der plajer de at montere dem...

Kommentér på:
Mazda 626 startspærre fucked up...

Annonce