{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eftermontering af AC i Ford Mondeo !!!
  • #1   30. jun 2009 Det er rimelig omfattende arbejde. Men kan godt lade sig gøre.

• #2   30. jun 2009 Du skal have en AC pumpe, en masse rørføring, en anden knapklynge i centerkonsollet osv osv, lidt stort arbejde hvis du selv skal lave det. Og det bliver ikke billigt, der skal jo også fyldes AC væske på bagefter, og det kan du ikke selv gøre.

• #3   30. jun 2009 Martin F - Ved du om ledningsnettet på en alm. uden AC har mulighden "i sig" fra fabrikken af ?

• #4   30. jun 2009 Kim M - Jeg kan meget lidt selv, men lad os sige man får fremskaffet et komplet "kit", hvad vil du skyde på der er i arb. timer for en ikke Ford mekaniker...

• #5   30. jun 2009 det er en større opgave. der skal monteres en hel del både i motorrum og kabine. pumpe, køler, affugter, trykkontakter, afbryder, ledningsnet, relæ, og sikkert noget mere jeg ikke lige kan huske.
    Så det vil være en meget god ide i det mindste at have en der ved noget om det til at hjælpe dig.
    Derudover skal du på værksted for at påfylde ac væske.

• #6   30. jun 2009 hvis du har et komplet kit så kan det nok gøres på en weekend for en der ikke har erfaring med ford. en erfaren ford mand kan nok gøre det på en dag hvis han har en medhjælper.
    Som minimum skal fronten demonteres og en stor del af instrumentbrættet inden man overhovedet kan komme igang. så kommer alt arbejdet med at montere delene, ordne rørføringen og lave ledningsnettet. Jeg ved dog ikke om der er trukket ledninger i forvejen eller om det skal gøres også. Når det hele så er samlet skal du så have påfyldt væske.

• #7   30. jun 2009 Det vil nok komme til at koste ca. det samme som at købe sig en ford med AC i fra den årgang.

• #8   30. jun 2009 Takker for alle svarene, stor hjælp smiley

• #9   30. jun 2009 For 7000kr i tyskland

Kommentér på:
Eftermontering af AC i Ford Mondeo !!!

Annonce