{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utæt bremserør
  • #1   2. jul 2009 skift det, koster ikke ret meget.

• #2   2. jul 2009 man må ikke sætte nyt rør mellem gamel bremserør, det kan ikke synes. og få det lavet ordentligt, den da det går galt hænger du på det hele, så for din og andre skyld, så få det lavet hurtigts mulig og ordentligt

på forhånd tak smiley

• #3   2. jul 2009 byt til nyt...

Man fusker ikke med noget som bremserne... Dit liv afhænger af dem og ikke mindst andres liv

• #4   2. jul 2009 jeg fik skiftet et bremserør på min passat det kostede ikke 500 kr på et værksted så få det lavet ordentlig det er jo træls at skulle lave det flere gange for at sparer lidt penge og det vil jo også værer rart at hvis det skulle værer nødvendig med en kraftig op bremsning så kan de holde til det

• #5   2. jul 2009 få det skiftet til nogle ordenlige kobberrør....

du risikere dit ejet og andre folk i traffiken ved at Fusker med så noget

• #6   2. jul 2009 helt rigtig må man ikke røre ved bremserørene som privat, eller efterfylde bremsevæske. men sådan et bremse rør skal skiftes, dog hvis det er det langsgående som nogle gange ikke er til at skifte, må man godt lave en samling per bremserør.

• #7   2. jul 2009 casper s det har jeg sku aldrig hørt at man som privat ikke selv må lave bremser, jeg laver altid selv mine bremser

• #8   2. jul 2009 selve bremserne må du gerne bare ikk med bremsevæsken.

• #9   2. jul 2009 Det passer hvertfald ikke Casper... Hvis man har styr på det, så er der sq da intet problem i at skifte rør

• #10   2. jul 2009 siger ikk det er noget problem, men siger hvad loven er, det er alt.

• #11   3. jul 2009 Casper og andre...

Der er ingen regel om at private ikke må lave bremser, og man MÅ IKKE SÆTTE et stykke imellem NOGEN STEDER,,, hvor har i det fra ????

Et komplet sæt bremserør koster meller 3-5oo i bla. T-Hansen og man skifter sgu. alle rør hvis bare et er tæret, det andet er klamphuggeragtigt men desværre gør mange værksteder det, derfor kommer der også biler der har skiftet et eller to bremserør, og jeg syntes det er latterligt at skift et eller to rør, istedet for alle, det er ikke noget der koster ret meget.
    Jeg laver selv bremserør på mit værksted og hvis jeg skal skifte alle rør og slanger, koster det under 500,-kr. og tager sjældent en time at skifte, og bremser sparer man bare ikke på, hvad rør angår... det koster så lidt at man ikke mærker det på pengepungen.....

Jeppe T.

Kan du ikke selv eller har en ide om udluftning osv. så kør på et værksted eller find en der kan hjælpe dig, det kommer du længst med, og når du spørger om man må sætte noget imellem, så find en der kan lave det for dig omgående og hold dig fra at gøre det selv, da du ikke har nogen ide om hvad sikkerhed betyder med sådant et spørgsmål, og det er ikke for at fornærme dig, men bare et godt råd...

• #12   3. jul 2009 Kommer fanme også an på hvilken bil det er...! Visse biler, skal du har tanken ned. - Sænket eller tippet motor, udstødning osv osv... Og når man snakker gamle kasser, løber tiden altså hurtigt...

• #13   3. jul 2009 Klaus H

Ok det kender jeg ikke lige, tanken kan være et problem, men har jeg sjældent oplevet, og de resterende steder handler det bare om fingerfærdighed, og selvfølgelig en lift, er det jeg snakker om, hvis du bare skifter et rør mens bilen står på jorden fårstår jeg godt din kommentar.

Men nu har jeg skiftet rigtigt mange bremserør, og hvis du går hen til et værksted og får skiftet skal de heller ikke tage længere tid, men hvis de sætter en uerfaren lærling eller hvad de nu gør og de tager 5 timer istedet for en ja så må værkstedet selv æde de 4 af timerne, for det skal kunden ikke betale for, da et værksted jo ikke kan jonglere med timepris eller tiden, og det er facts, og kan et værksted ikke leve op til det ja så er det ikke et værksted men klamphuggerbule... he he...

• #14   5. jul 2009 dan, tror vist du lidt for hurtigt på tasterne, for der er dælme mange biler hvor det tager mere en 1 time a skftet bremserør på og er da ikke værkstedet skyld a rørene er trukke alle mulige mærkelige steder hvor man ikke kan komme til uden a fjerne bundplader, tanke, vippe motore og meget andet og især på mange for ikke a sige næsten alle nye biler er der virkelig en udfordring efterhånden, men selvf. hvis det er en gammel polo fra 83 fx du hele tiden laver bremserør på kan jeg da godt se det ikke tager emre en en time og gøre, det men på næsten alle nyerer bliver er den sku ved a blive en kunst a komme til a skftet alle rørende, så tror lige du skal tage en slapper DAN.

og så lav da forpokker nogle flere kommaer, så man kan holde, ud a læse din tekst.

• #15   5. jul 2009 Jeg er til dagligt mekker, og laver flere biler af forskellig årgang,, hvis man er så langsom så skal man jo nok finde et andet erhverv....

Om der er kommaer eller ej kan jeg ikke se et problem i,, skal ikke bruge unødvendige tilg, da det er tidskrævende...

En polo skulle da ikke gerne tage en time.... smiley

• #16   5. jul 2009 så det vil sige a du på en helt ny opel zafir opc kan skifte alle bremse rørene på en time? hvis du kan det så skal du skynde dig ind til opel og få arbejder der da, for der skal du have hele forbroen ned for bare a have en chance for a skiftet de foreste rør og for a komme til abs/hovedcylindre skal du også have en masse andet af og bundplader med mere, så kan du det på en time så du dælme dygtigt da!

også er det med en helveds masse biler så tror du skal slappe lidt af med dine kommetar, " finde sig et andet erhvers" rolig nu mand, så skal over halvdelen a danmarks mekaniker fyres eller hvad?

så ro på ikk matros

• #17   10. jul 2009 gir dig ret i claus, det tager IHVERTFALD ikk kun 1 time at skifte komplet bremserør på en bil.,, kan jeg ikk få nummeret til ham der kan det, så kan jeg ringe til ham hver gang mine kunder ska ha lavet bremserør???

• #18   10. jul 2009 Så kan det jo være du mister kunder, når de finder ud af at de kan spare penge..

Kommentér på:
Utæt bremserør

Annonce