{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

pug 406 el problemer {{forumTopicSubject}}

har i nogen ide om hvordan man løser disse problemer:

Speedometeret sætter sig fast mellem 60 og 70 kmt (det kan den gøre når som helst, også mens man måske ligger med 40 eller 100 kmt... hvis man så gir den gas når den er "låst" så begynder speedometeret at køre mod 0

tankmåleren kan vise fuld tank eller tom tank selvom den ikke er det

begge dele kan "løses" midlertidigt med slag på toppen af instrumentbrættet

så er der et problem mere... min venstre rude ruller kun 2 cm op ad gangen, så skal jeg slippe og trykke på knappen igen... den kører findt nedad

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pug 406 el problemer
  • #1   6. jul 2009 det lyder som om du ghar en løs forbindelse i forbindelse med speedo huset. Skil instrumentbrættet ad og tjek alle stik og ledninger der går op til instrumenterne.

meed hensyn til ruden lyder det som om den går dårligt i skinnen. Så slår den fra. Så du må tjekke om skinnerne er blevet bøjet eller hvad der kan gøre at ruden ikke bevæger sig ordenligt.

• #2   6. jul 2009 Dennis: jah jeg skal sku nok til at pille det hele fra, ikke at det kommer bag på mig at der er elektriske problemer, det er jo en pug.. men stadigt surt!

hmm umiddelbart lyder det ikke somom den kører dårligt, den kører med normal fart de 2 cm, men det kan da godt være smiley

• #3   6. jul 2009 Du skal regne med en andet instrument... ;o(

- Ang. ruden skal du køre den helt op ( 2 cm af gangen ) og når du tager de sidste 2 -3 cm, skal du holde kontakten nede kortvarigt. Der efter skulle du kunne trykke knappen til ruden helt i dund, og ruden skulle gerne køre i bund.

Virker det ikke, er det næsten sikkert det er stikket til døren der er noget galt med ... ;o)

• #4   6. jul 2009 speedo kan være både føleren der sidder på gearkassen og selve instrumentet.
    byt begge til brugt..¨
    Koster ikke det store.
    Og er let at skifte.

• #5   6. jul 2009 Hey.
    Tror det er nogle lodninger i speedmeter den er gal med har set et par stykker. vis man skiller det ad. og ser dot efter på lodninger kan man se de er revnet. Så ska de bare loddes igen. men ska gøres forsigtigt så printpladen ikke tager skade.
    M.V.H
    jesper.

• #6   6. jul 2009 jeg vil prøve og kigge på det så snart jeg får tid igen smiley tak for hjælpen!

• #7   20. jul 2009 Kør ruden helt op, når den er helt oppe tryk en ekstra gang, gør det samme når den er helt nede, bare ned af, så skulle den gerne kører igen smiley

Kommentér på:
pug 406 el problemer

Annonce