{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Kan katalysator stoppes til? {{forumTopicSubject}}

Hey over en periode har det raslet lídt fra min kat når jeg har tændt og slukket bilen (Audi a4 1.8t) og lyden er blevet værre, her med tiden kan den til tider også miste effekt og man bare kan høre den prøver at komme af med trykket, det kan variere med hvor slemt det er og andre gange køre den perfekt, de sidste dage har den så raslet en del og i går gik bilen pludselig ud ved 1500 omdr da jeg trillede stille i 2 gear og er total død nu vil slet ikk starte.. Jeg tænker lidt så om det er muligt at katten kan falde helt sammen og stoppe til så motor bliver helt kvalt og så selvfølgelig ikk kan køre og starte? Bare en ide?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan katalysator stoppes til?
  • #1   10. jul 2009 Den kan falde sammen.

En kat er jo bygget om som en bikube (så vidt jeg har forstået). Og når den har aftjenit sin del, så falder de kuber sammen. Så kan godt være derfor den rasler.

<b>AJay

• #2   10. jul 2009 Det kan brænde helt væk, og kunne godt være der du mister din effekt... og hvis den evt. ike fungerer mede, eller lign så kan det jo være noget den gør fordi den ikke får de rigtige tal tilbage til boksen,

Men det kan jo også være noget helt andet der er galt, benzinpumpe osv. det behøver jo ike være katten der er årsagen men bare et tilfælde at det er i forbindelse med dette, så du må jo igang med at fejlsøge, kender ikke selv audi så godt igen, så kan ikke rigtig give dig nogle råd..

Kommentér på:
Kan katalysator stoppes til?

Annonce