hej, koblingspunktet ligger helt i bund i min mazdmazda 626 2.0 slx 97´. kan man justere det?
kunne forstå hvis det lå i toppen, så er det jo som regel fordi koblingen er slidt.
19. jul 2009
Væsken er i en beholder lige ved siden af din bremsevæske...
Men det kunne tyde på en slidt slavecylinder, eller din kobling for du må ikke sammenligne en hydrauisk med en med kabel, og i tilfælde af at den er slidt så skal du jo koble længere ud end normalt for at den kobler helt ud, så det kan sagtens være en slidt kobling, så hvis du ingen utærhedder har ved slavecylindren ( sidder nede ved koblingshuset, foran.) og hvis den ikke mangler væske så er duin kobling slidt, væske forsvinder ikke bare..
Og du kommer bare alm. bremsevæske på hvis den mangler....men mit definitive bud vil være en slidt kobling.
19. jul 2009
har lige kigget det hele nærmere. der mangler ikke væske, der er ingen tegn på utætheder ved slavecylinder. så det tyder nok på en slidt kobling. der er ingen chancer for at der kan være luft i koblingssystemet?
og det er det der er grunden, til det lave koblingspunkt.
19. jul 2009
måske, du får en til at træde koblingen i bund mens du løsner udluftningsskruen på slavecylindren og lukke den igen når der er kommet væske ud, gør det et par gange og tjek om det sprutter ud (luft) og se om det hjalp....
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 9 Emner: 33 Svar: 54
er der en her i storkbh der kan kigge på det?
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Men det kunne tyde på en slidt slavecylinder, eller din kobling for du må ikke sammenligne en hydrauisk med en med kabel, og i tilfælde af at den er slidt så skal du jo koble længere ud end normalt for at den kobler helt ud, så det kan sagtens være en slidt kobling, så hvis du ingen utærhedder har ved slavecylindren ( sidder nede ved koblingshuset, foran.) og hvis den ikke mangler væske så er duin kobling slidt, væske forsvinder ikke bare..
Og du kommer bare alm. bremsevæske på hvis den mangler....men mit definitive bud vil være en slidt kobling.
nov 2004
nov 2004
og det er det der er grunden, til det lave koblingspunkt.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
koblingspunkt mazda 626