{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Kilerem {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, da jeg ikke er den store mekaniker håber jeg på jeres hjælp, jeg kører i en ascona c fra 88 2,0 i jeg skal til at skifte generator og kilerem men nu ser jeg at kileremmen kan sidde 2 steder på hjulet på moterblokken skal den sidde på det lille hjul el. på det store hjul,de sidder helt op af hinanden, jeg håber på et svar på forhånd tak hilsen dennis.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kilerem
  • #1   10. jan 2004 Hjulet på motorblokken er hjul der er monteret på krumtappen som løber rundt inde i motorblokken, så ved du det smiley

Når men til det med kileremmen. Du vil når du får kileremmen kunne se hvilket et af hjulene på krumtappen den skal sidde. Da den vil gå lille smule skråt når du sætter på den det forkerte hjul... Du vil ikke kunne gøre det forkert... Det er let at se når remmen sidder på det forkerte hjul.

Håber du kan bruge det.... Har ikke helt forstået dit spørgsmål om der er tale om remmen til generatoren eller 2 remmen.

• #2   10. jan 2004 Hjulet på motorblokken er hjul der er monteret på krumtappen som løber rundt inde i motorblokken, så ved du det smiley

Når men til det med kileremmen. Du vil når du får kileremmen kunne se hvilket et af hjulene på krumtappen den skal sidde. Da den vil gå lille smule skråt når du sætter på den det forkerte hjul... Du vil ikke kunne gøre det forkert... Det er let at se når remmen sidder på det forkerte hjul.

Håber du kan bruge det.... Har ikke helt forstået dit spørgsmål om der er tale om remmen til generatoren eller 2 remme.

• #3   10. jan 2004 Det var i hvert fald noget jeg kunne bruge jeg takker for din hjælp og håber snart min dyt kan komme ud at kører igen. mange tak hilsen dennis

• #4   10. jan 2004 Hmmm, jeg er altså blevet nysgerrig... Det er remmen til generatoren... Er det også remmen til knastakslen??

• #5   11. jan 2004 Det ved jeg ikke helt men nu har jeg skiftet generatoren og virker stadige ikke, den vil bare ikke lade, det er squ ikke så godt, så nu vil jeg prøve om hjælp igen for nu er det mere mærkeligt end logisk.
    hilsen dennis

• #6   11. jan 2004 Så lad os starte fra en ende af.. Hva er galt med bilen?

• #7   11. jan 2004 Det er iorden nu den lader kun med 11.25 volt men efter at jeg har skiftet nogle ledninger lader den nu med 13,85 så nu virker den og generator og kilerem sidder perfekt jeg takker for din hjælp, håber jeg kan gøre noget dig en dag hilsen dennis

• #8   11. jan 2004 Hehe syntes ikke rigtig jeg har gjort noget men velbekommen... hehe tjo... Du kun vel ikke låne mig et par penge uden afdrag??? Skal snart købe bil.

• #9   12. jan 2004 Hva for en, har du kig på.

• #10   12. jan 2004 Min "realistiske" drømme bil som også er billede af på min profil. En Nissan 100nx GTi.

Men drømmebilen er en 300ZX eller en Skyline. Men det er mest sandsynligt at få en 300ZX i Danmark.

• #11   13. jan 2004 Ja det er dyre drømme du har dig men jeg forstår dig.
    de alle tre er totalt fede biler, men som du sagde om skyline er det squ nok umuligt i danmark,med de sindsyge afgifter der nu er på, men når du får fat i en ny dyt må du gerne skrive hvad det blev for en.

• #12   13. jan 2004 Ja det er dyre drømme du har dig men jeg forstår dig.
    de alle tre er totalt fede biler, men som du sagde om skyline er det squ nok umuligt i danmark,med de sindsyge afgifter der nu er på, men når du får fat i en ny dyt må du gerne skrive hvad det blev for en.

• #13   13. jan 2004 Ja det er dyre drømme du har dig men jeg forstår dig.

• #14   13. jan 2004 Ja det er dyre drømme du har dig men jeg forstår dig.

• #15   13. jan 2004 okey fire gange hvad skete der lige der, jeg sendte det kun en gang mærkeligt

• #16   13. jan 2004 Hehe det her er blevet til en chat tråd, mellem os to!!!

Nå men fair nok... Ej 100nx'en er realistisk nok. Kan få en GTi for en 50kilo som har 100-120.000KM på bagen.

Har også haft kigget på 200sx (S13). De koster omkring det samme... Men de skulle vist være rimelig dyre i forsikring... Og så det pisse svært at finde gøjl til bilen!!

Hvor lang tid har du haft din Opel Ascona?

• #17   14. jan 2004 Den du ser købte jeg i maj i sidste år, men havde en ascona før fra 85 dog lavet om til en 88 også en 2,0i men rust er jo et problem især for en opel, faktisk står den hjemme hos min forældre stadig for der squ ikke plads hjemme ved mig selv, men den anden havde jeg i 2 år, de kører squ meget godt, når jeg har kørt lidt mere renger jeg med at købe en vectra 2,5 v6 men som du sagde dyrt i forsikring. Har du haft bil før ?

• #18   14. jan 2004 Hehe kan man ski ikke lige frem sige... Er 17 snart 18, skal igang med kørekort snart....

Og ja så er bilforsikring på disse biler fuldstændig urealistiske. Hvis de overhovedet kan forsikres...

Men den skal stå i min fars forsikring, som er elite bilist og har kørt skadesfrit i over 20 år. Han er 44. Så det næsten det tidspunkt en forsikring er aller billigst

• #19   14. jan 2004 Tro mig det er ikke det sjoveste men når men har det er det kanon kan ikke undvære det nu det er helt sikkert, min kammerat kender en der kører rundt i en 300nx tror jeg nok den hedder jeg har ikke selv været ude at kører i den men dden skulle værer rigtig sjov med turbo og alt mulig, men er for dyr at indreg.

Kommentér på:
Kilerem

Annonce