{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

PLEASE HJÆLP MIG.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen jeg har store problemer med min ascona, lige kort fortalt det er en ascona c 2,0i 88.
den vil slet ikke lade nu først troede jeg det var batteriet der var flat, så det er blevet skiftet og så har jeg skiftet generatoren plus kilerem men stadige lader den ikke og nu er jeg noget forvirret, hvad mere kan man gøre, jeg håber meget på et svar på forhånd tak hilsen dennis

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PLEASE HJÆLP MIG..
  • Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #1   11. jan 2004 vil osse umiddelbart mene at det er en sikring. Der er ikke andre ting der har forbindelse til dit problem, udover hvad du allerede har skiftet. Det er bare frem med lommelygten og tjekke sikringerne smiley

• #2   11. jan 2004 att jes j min mail vil ikke blive sendt til dig men jeg kommer fra rødovre

• #3   11. jan 2004 Hej igen alle sammen først tak for alle svarne sikringerne,sidder de i moterrummet el. i boksen med alle de andre sikringer

• Diesel V
    Diesel V Tilmeldt:
    dec 2003

Følger: 1 Svar: 4
    #4   11. jan 2004 Det kan også være hvis der ikke er godt nok stil til motoren eller karossen
    men det lyder meget som en sikring se alle sammen efter
    MVH

Diesel V

• Diesel V
    Diesel V Tilmeldt:
    dec 2003

Følger: 1 Svar: 4
    #5   11. jan 2004 Nu fik jeg set du har alarm og startspære på er du sikker på det ikke hat noget med den at gøre.

• #6   11. jan 2004 Hej alle sammen tro det eller ej men efter at have skiftet nogle ledninger og lidt forskelligt lader den nu med 13,85 i tomgang kanon min dyt virker jeg takker jer alle sammen hilsen dennis

Kommentér på:
PLEASE HJÆLP MIG..

Annonce