{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Pegeout 307 Statspærre hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Håber nogen kan hjælpe.

jeg kan ikke starte min pegeout 307 den siger "kliK" har tjekket battariet og dvs strøm kabler. er kommer frem til at det er statspærren der skal nulstilles! , men hvordan gør man det? eller skal den absolut en tur hos Pegeout?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pegeout 307 Statspærre hjælp
  • #1   8. aug 2009 hvis den siger klik er det højest sandsynlig din starter der har dårlig forbindelse for hvis det er din startspærre sker der slet ingen ting. det er specielt et problem på 1,6 ellers skal du prøve med din ekstra nøgle hvis det er startspærren plejer det kun at være nøglen der taber koden og så vil din anden nøgle virke??

• #2   8. aug 2009 og hvis det heller ikke virke må der være en koge osv før man de til startspærren.. prøvede det på min mazda engang.. så skulle man dreje nøglen et bestemt antal gange før den kunne starte...

• #3   9. aug 2009 Jeg har prøvet med min eksra nøgle, den siger forsat "klik" og det er lige pludseligt den er begyndt med det

• #4   9. aug 2009 jeg har afleveret bilen på et pegeout værksed , nu må vi se hvad regning lyder på

• #5   9. aug 2009 jeg vil tro det er en ny starter hvis det er en 1,6 benzin ellers er det dit batteri der ikke yder som det skal ;P

Kommentér på:
Pegeout 307 Statspærre hjælp

Annonce