{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl på touran....
  • i -a a
    i -a a Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 179
    #1   19. aug 2009 det er da ikke noget da kan bilen skal redigeres

• #2   19. aug 2009 - Hvorfor vil du slette den ?

• i -a a
    i -a a Tilmeldt:
    nov 2008

#3   19. aug 2009 fordi den køre på nød program ,men hen kan jo prøve at gøre det selv ,hvis det er da jeg tænker på det er have samme broblem med en altea

• #4   19. aug 2009 "Prøve at regenerere selv" ?

Arr.. Der skal sku nok en tester til du.

Når den melder fejl så kan den ikke selv regenerere.. Så kør den til VW eller andet og find ud af hvad fejlen er, derefter kan i så slette den og så kan du prøve og køre videre smiley

• i -a a
    i -a a Tilmeldt:
    nov 2008

#5   19. aug 2009 det er klart der skal tester på detkan være partilerl filter føler eller en vacum slange hvad som helst

• #6   19. aug 2009 Jamen du skriver han skal prøve at gøre det selv? Det bliver sku svært uden tester.

• #8   19. aug 2009 Okay, takker for svarene, kører op forbi min mek. i morgen. Der er bare nogle gange nogle genveje hvor man kan slette fejlene uden tester...

• i -a a
    i -a a Tilmeldt:
    nov 2008

#9   19. aug 2009 ved det godt mester det er rart at vide om der er fejl på den ,men hvis den skal kun regneres er ikke sikker at hen skal bruge en tester

• #10   19. aug 2009 i -a A

Når den melder fejl på partikelfiltret slår den regenereringen fra, for ikke at skade filtret.
    Og man kan ikke regenerere det uden tester så.

Jeg tror dog ikke der er en decideret partikelfilter-lampe? (Ved det dog ikke) men det plejer bare at være motorlampen. Og så står der alt muligt partikelfilter gejl om den lampe i servicebogen.

• #11   19. aug 2009 Jo, der er en partikelfilter lampe, og den lyser både i den, motorlampe og glødelampe og så skriver den i displayet at der er et problem med partikelfiltret og jeg bør søge til det nærmeste værksted...

Kommentér på:
Fejl på touran....

Annonce