{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Flere Fjernbetjent centrallåse døde {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Da jeg skulle hjem fra ræs igår kunne jeg ikke komme ind i min bil.. Skal lige siges jeg sidder i kørestol og har fjernbetjent bagdøre. Men bilen reagerede overhoved ikke på fjernbetjeningen, Men fik heldigvis en til at lukke dørene op for mig på en konsol jeg har inde i bilen.
Da jeg prøvede lidt senere virkede fjernbetjeningen igen.

Så her i dag fik jeg af vide det var alle de biler med fjernbetjent centrallåse som var døde på lige det sted vi holdte :S
Så kommer mit spørgsmål. Hvordan hulden kan det ske?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere Fjernbetjent centrallåse døde
  • #1   22. aug 2009 Okay kan jo være det, men bare lidt mærkelig, det er ikke første gang vi har holdt der og der har der ikke været noget. Var først igår

• #2   22. aug 2009 havde der været torden vejr. en af mine kammerater var ude at handle og bilen stod parkeret. da han var på vej ud slog lynet ned tæt på bilen. den ville ikke starte der var ingen strøm. men ca 10min efter var der pludselig liv i den igen. måske det der skete for dig også.

• #3   22. aug 2009 mikk L:
    Nej der var ikke tordenvejr og der var strøm på bilen for mine bagdøre og lift kunne sagtens virke på den konsol som sidder i bilen og den er ikke fjernbetjent og bilen var heller ikke død. Den kunne sagtens starte

• #4   22. aug 2009 Michael (Til Salg) K: Ja okay det er jo nok den bedste forklaring på det..

• #5   22. aug 2009 jeg kører alukasse bil til hverdag og har tit problemet med at der kommer forstyrrelser ind over min fjernbetjening til c-låsen men der er det fjernbetjeningen til min varelift der udsender så kraftigt signal at den "overdøver" min og andres fjernbetjeninger hvis de er inde for ca 10 meter af mig :o)

• #6   22. aug 2009 Kim B:
    Ja okay men tror bare ikke det var det for det er en p plads der kan være omkring 100 biler på. og jeg holdte ´lidt for mig selv så tror ikke det er det hvis det er inden for 10 meter

• #7   22. aug 2009 Vi har faktisk haft en del kunder hos os der klager over at når de holder bestemte steder, så enten virker c-lås ikke eller også er bilen ikke låst når de kommer tilbage... men højspændingsledninger kan i hvert fald gøre det... eller hvis du holder meget tæt på en sendemast...

• #8   22. aug 2009 Allan A:
    Det er åbenbart kun sommetider for vi har holdt der flere gange og der har ikke været noget bed centrallåsene ikke virkede
    Okay hvor er det henne?

• #9   22. aug 2009 Ken S

Vi har haft et par kunder der arbejder hos TV2 og når de parkerer derude så er bilen nogengange låst op når de kommer tilbage og nogen gange skal de trykke på fjernbetj. flere gange før den virker...

• #10   22. aug 2009 Allan A
    Ja okay har nok noget med det højspæning. Har bare ikke været udsat for det før så derfor jeg undrede mig. Trode det var min bil der var noget galt med men kan det jo ikke være når det var alle den der var også der heller ikke virkede

Kommentér på:
Flere Fjernbetjent centrallåse døde

Annonce