{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.538 visninger | Oprettet:

Min bil aflader- {{forumTopicSubject}}

Jeg har problemer med min bil mister strømmen når der står længere end et døgn uden at den blir startet.. Når bilen har kørt 8-10 km er der ingen problemer med at starte igen lige efter og generatoren lader fint.. Kan det være batteriet.. Samtidig er motoren begyndt at køre på 3 cylindre meget af tiden. Det forsvinder kun mellem 3 og 5 tusind omdrejninger. Bilen er en alfa 156 2.0 . En bil der ikke har været fattig på problemer.. Men billig i indkøb smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min bil aflader-
  • #1   28. aug 2009 he he det kan være noget inde i bilen lys radio eller så der ikke slukker kan også være dioderne i din generator der er i stykker ku kan tage en prøve lampe og sidde i mellem + ledning og batteri så lyser den når der er forbrug på så kan du prøve og skruge den tygge ledning af på generatoren og hvis den slukker så ny generator og hvis den ikke slukker må du jo bare bille ting fra inde i bilen ind til lampen slukker hvis den gløder svat er der ikke for brug så du kan gøre noget ved det nogle biler skal bruge lidt strøm

• #3   28. aug 2009 og den går ikke bare for lavt i tomgang?

Kommentér på:
Min bil aflader-

Annonce