{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

toyota sportsvan ryster i styrtøj {{forumTopicSubject}}

hej folkens
har et problem med min kammis sportsvan fra 96. når bilen er blevet godt gennemvarm på motorvej så begynder styrtøjet at ryste, når man giver gas op af en bakke fx ryster den helt vildt men hvis man kobler ud holder det op.
fælge er sporet om men uden resultat. t værksteder har givet op nu. noen herinde der kan komme med et kvalifiseret bud? det er KUN når den er gennemvarm. når den er kold er der intet

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  toyota sportsvan ryster i styrtøj
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #1   2. sep 2009 Den model har det med at få skæve kardaner, trækaksler eller whatever.. Min havde det svagt, en kollegas havde det så meget at han endte med at skifte den ud.

Prøv at køre forbi en Aut. Toyotabutik, det kan ikke passe at de ikke har hørt om det før - det er et kendt problem.

• #2   2. sep 2009 Ved ikke om den model også har det svinghjul der går i stykker, kunne godt lyde sådan.

• #4   2. sep 2009 martin og allan.. de to problemer ville også være der når den var kold så? men jo toyota vil ikke røre ved den. de har opgivet..

torben. ok og kun på den højre??

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #5   2. sep 2009 Jah, det burde det. Min gjorde det hele tiden, kold som varm. Min kollegas fik skiftet kardaner og det hjalp et års tid, indtil fejlen kom igen.

Jeg kan ikke sige om det er det samme din vens fejler, men det kan jo ske at det leje Torben snakker om er problemet.

• #6   2. sep 2009 det var det jeg tænkte. men tak fo budet smiley

Kommentér på:
toyota sportsvan ryster i styrtøj

Annonce