Hjælp til en teknisk løsning.. {{forumTopicSubject}}
Jeg søger lidt teknisk hjælp og forslag til et kunst projekt jeg er ved at lave. Det har desværre intet med biler at gøre, men håber at nogle i dette forum vil kunne hjælpe mig med forslag til en løsning da jeg teknisk set ikke selv har nogen viden.
Jeg vil gerne lave et skilt / en box på ca. 50 x 20 cm som skal hænge ned fra loftet og kunne vende sig 180 grader per 20 sekund ca således at man hver 20 sekund kan se henholdsvis for- eller bagsiden af skiltet stående fra samme sted. Jeg tænker at den skal fungere lidt lignende en aircondition "propel" hængende fra et rør i loftet. Skiltet vil blive lavet i acryl og derfor ikke veje så meget så røret skal ikke bære så meget - bare det er tilknyttet en eller anden form for motor som vil kunne få skiltet til at dreje 180 grader (ikke mere eller mindre) per 20 sek (måske tidsintervallet kunne løses ved en timer?)
Det hele må ikke være for dyrt eftersom jeg er studerende. Er der nogle der kan være behjælpelig med nogle tekniske løsnings modeller?
Tak.
Mvh.
Trine
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hjælp til en teknisk løsning..