{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Køb af Audi A4 01-02 {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen jeg ligger og leget med tanken om at importere en A4 fra tyskland og har lige et par spørgsmål til alle i audiholikere derude:-) som udgangspunkt har jeg tænkt på en 1,8 Turbo men kan også se at der findes en 2,0 med 130 hk og en del af dem har automatgear/multitronic. Men er der nogen af jer der har eller kender nogen der har indbetalt afgift af en lign. model for nylig ( svinger meget inde på skat.dk) og ved om det der multitronic/tiptronic er noget der virker og kan holde?

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Audi A4 01-02
  • #1   15. sep 2009
    Hej Michael

Kender ikke noget til afgiften på en sådan fætter:-)

Men jeg ved fra en forhandler i området hvor jeg bor, at der i de første årgange har været en del problemer med holdbarheden på Audi og VW'er med multitronic / tiptronic, hvor meget det har på sig skal jeg ikke kunne sige, men den pågældende forhandler droppede importen af disse modeller da det blev ham for dyrt i reklamationer.....

Mon ikke der er andre der kan bidrage med egne erfaringer, det kan jo ende med forholdsvis store ekstra omkostninger, hvis man er uheldig så uheldig at skidtet går til, held og lykke med projektet....

mvh

Claus, som valgte manuel gear på sin Audi....

• #2   15. sep 2009 Mange tak for dit input Claus.

Det er efterhånden også det jeg er nået frem til når man læser på diverse hjemmesider ang deres Multigear. Men kunne godt tænke mig at høre flere input fra andre både ang gear og afgift;-)

Kommentér på:
Køb af Audi A4 01-02

Annonce