{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

VW Passat display-lys problem {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en VW Passat 1,9 TDi stc fra '98 med et display problem. Når jeg skruer op for display-lyset i kabinen fungerer det fint i anlæg + div. knapper, men der sker intet ved speedometer eller omdrejningstæller, det forbliver på laveste niveau.
Det er rimelig svært at se hvor hurtigt det går om aftenen når lyset er så lavt, så håber nogen har en idé? smiley

Mvh Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Passat display-lys problem
  • #1   25. sep 2009 lyder lidt som dit spedometer,hvis ikke pærene er sprunget

• #2   25. sep 2009 Ring evt. til leif fra pes-danmark, han kan måske hjælpe dig hans nummer er 21 46 59 50

• #3   26. sep 2009 Pærene er ikke sprunget for der er som sagt en smule lys, det står bare på laveste niveau og kan ikke justeres, men det er der.
    Kender selv en der nok kan lave det, men gider ikke undvære bilen hvis jeg selv lige kunne klare det på en søndag smiley

• Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    aug 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #4   10. aug 2019 Jeg har fuldstændig samme problem med en 2017 Touran.
    Jeg kan tænde lys på 50% kraft i alle knapper i kabinen ved at skifte til nærlys, og kan få 100% kraft i alt lys - inkl. speedometer og omdrejningstæller - ved at skifte til langt lys, men kan altså ikke få lys i speedometer og omdrejningstæller ved alm. kørelys.
    Er der nogen der har en løsning?

Kommentér på:
VW Passat display-lys problem

Annonce