{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Valg af alarm... {{forumTopicSubject}}

Okey.. Drenge.. Hjælp lige en stakkels forvirret quinne her...

Sidder og surfer på nettet, og kigger lidt på billalarmer, sådan lidt inspireret af de mange historier om stjålne biler samt forsøg på samme/hærværk.... Kan nu slet ikke finde hoved og hale i noget, da de hersens alarmer jo har en billion funktioner? Nogle kan styre anlæg og hvad ved jeg..

Nå men jeg vil høre om der er nogen der kan pejle mig ind på, hvad jeg skal gå efter. Jeg ved at hornet og Viper laver nogle gode alarmer, men de ser til gengæld og HERRE tekniske ud.. Da jeg nu er kvinde, og derfor ikke behøver at have vildt tekniske ting, blot for teknikkens skyld *S*, så vil jeg her liste mit umiddelbare behov, og så se om der ikke er nogen af jer der har en ide til hvad jeg kunne "nøjes med"...

- 2-vejs alarm (vil gerne have muligheden for at pudse vagthunden på dem)
- muligheden for at indbygge en slags startspærre et ukendt sted i bilen, til hvis den f.eks. skal stå stille i lang tid ad gangen. Altså.. ikke en knap der skal bruges HVER gang bilen skal startes, men en slags ekstra sikring. Kan man det?
- Om muligt kunne det være rart hvis min alarm kunne snakke sammen med min fungerende centrallås (indbygget i nøgle fra skoda)
- syns det ku være cool med en af dem med indbygget motorstarter.
- muligheden for at der kommer alarm, hvis der pilles ved fælgene (dog ikke 110% nødvendigt)

- muligheden for at sende 220V igennem en evt. indbryder.. Men det er vist ikke lovligt, desværre.

- Det skal ikke være herrebesværligt at få en ny remote, hvis de en af to går i stykker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af alarm...
Kommentér på:
Valg af alarm...

Annonce