{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E36 c-lås, vakum ?
  • #1   6. okt 2009 hvis du kan høre en summen som fra en luft-madraspumpe i bagagerummet, så køre det på vaccum... er det bare flaf - flaf i selve dørene, er det elektro.

• #2   6. okt 2009 den er ikke vaccum styret.. du har en motor i hver dør, og et clåsrelæ bag handskerum.

• #3   6. okt 2009 ^^^der er sq nogen der er heldige.... vaccum c.låse er noget fandens fætter har skabt i vrede på en onsdag!

• #4   6. okt 2009 B4NDIT | ™ |.
    Jeg har forsøgt at skifte clås relæet men det virker stadig ikke, jeg kunne få mine bagdøre op. Men ellers skete der ikke mere, de var gået i det der dead lock ting.
    Jeg fatter bare ikke hvad det kan være, ikke efter hvad jeg har kunnet læse mig til, har set på alle de der stænger og de fejler ikke noget, heller ikke nogle af sikringerne smiley Jeg er virkelig lost.
    Ved du noget om hvordan man får motorene ud af dørene?

• #5   6. okt 2009 da SQUIRREL - KÆMPE AFSLAG på nedlagt landbrug _:
    Hehe ja der man kan bare se, men bare irriterende den bare ikk funker smiley

• #6   6. okt 2009 kan ikke se det vanvittige prolbem i clåsen det er da så nemt som at klø sig selv i nakken, .. men der mangler jo nok strøm til kredsen har du tjekkte dine sikringer + om der er spænding og stel til Clås Relæ, .. det er det lille sorte.

• #7   6. okt 2009 mener på din årgang er det en blå & en hvid ledning er er låse/oplåse signalerne, det nemmeste sted at rode med clåsen er fra bagklappen, da det er en styremotor som i dørene.. så prøv deromme fra og se om du kan få det til at virke.

• #8   6. okt 2009 Ja okay, vildt nok at du syntes det er så let som at klø sig i nakken :S
    Men det vil jeg da prøve på :S Skal jeg bare afmontere bilen batteri og så forsøge at smide noget strøm til den blå og hvide eller hvordan ?

• #9   6. okt 2009 Det er centrallås der er + styret.

Bmw er ikke for smarte til at benytte vakum låse smiley

Kommentér på:
E36 c-lås, vakum ?

Annonce