{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Kasper M
Kasper M
Tilmeldt:
22. okt 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Citroen saxo {{forumTopicSubject}}

Jeg har en saxo vts og har fået problemer med at den køre af h....... til.
Den bruger ingen vand og ingen olie..
Den går bare ud midt i det hele og nogen gange kan den selv finde på at gå op i omdrejninger hvis man triller i tom gang. Ja den opføre sig mærkeligt hat aldrig haft dette probem. Så hvis nogen kan hjælpe så skriv endelig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroen saxo
  • #1   26. okt 2009 Ruller gassen i tomgang nogengange?

  • #2   26. okt 2009 Rettere sagt, "hopper" den op og ned i omdrejninger?
    Det er vidst et ganske normalt problem, det kan være tomgangsmotoren der skal renses.

    Citroen har ikke nogen yderligere hjælp at komme med. Min VTS kan også godt finde på at gå ud, det er dog yderst sjældent.
    Tomgangen kan jeg provokere til at gå ujævnt, ved f.eks. at belaste motoren hurtigt= forsøge at sætte igang ii tomgang med håndbremsen trukket.


  • Kasper M
    Kasper M Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   26. okt 2009 Ja det gør den. har prøvet at rense den men synes ikke det hjælper meget men lidt, men hvis jeg sætter igang med håndbremse trukket så er det lige som om det hjælper et par dage. tror du det holder helt op hvis man skifter den????

  • #4   26. okt 2009 Nej, det holder ikke helt op, men det hjælper en del på det ihvertfald. Citroen har skiftet Stepmotoren på min, og jeg oplever måske 3-4 gange om året at den går ud.
    Jeg kan dog stadig fremprovokerer den ujævne tomgang.


  • Kasper M
    Kasper M Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   26. okt 2009 Hva er stepmotoren om jeg må spørge, er ikke den store gør det selv..
    For fik også at vide der sidder en føler oppe i nærheden af tomgangs moteren. For gider ikke sende den på værksted hvis det kun er tomgangs moteren


  • #6   26. okt 2009 Jeg må være ærlig at sige pas på stepmotoren, desværre.

    Men prøv at spørg inde på citroensport.dk, der er nogle kloge hoveder.


  • Kasper M
    Kasper M Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   26. okt 2009 ok bare i orden.. Takker for hjælpen

  • #8   26. okt 2009 MIn havde samme problem. det var krumtapsføleren på¨min smiley

Kommentér på:
Citroen saxo

Annonce