{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Erfaringer med bmw v8 {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved hvor mange km en e34 530 v8 og en e39 540 v8 moter kan køre hvis de er blevet kørt ordentlig. Er der nogle sygdomme man skal være bekendt med?

vil nemlig købe mig af delene, men hvis man skal have dem til en ordentlig pris har de kørt omkring 330000 km.. så ved ikke om det er for farligt at købe??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med bmw v8
  • #1   25. nov 2009 hvis de bliver passet ordenlig kan de køre en mil super motor

    oliepumperne har det med og gå løs på begge motore som kan koste en motor hvis det ikke bliver opdaget i tide


  • #2   25. nov 2009 dem jeg har haft kørte problem frit, men det er rigtigt de har lidt problemer, med kæder / kædestrammere, hvis de er begyndt at klapre omkring de 300k, .. skal man ikke spøge med det, ..dvs. hvis den er længe om at lave olietryk v. opstart, så er det på tide at få renoveret lidt småting, bla kædestrammer, mv.

  • #3   25. nov 2009 de lyder rindsygt med rustfri udstødning. fuuuuck mayn.

  • #4   25. nov 2009 Tak for svarene. Det lyder som om det er en meget god motor. Man kan jo også bare ligge en ny motor i hvis den skulle gå i stykker. Det koster måske 10-15000 kr. Det er da til at leve med.

  • #5   25. nov 2009 s¨å meget koster en motor nu ikke, specielt v8 er langt nede i pris, fordi de er dyre at holde kørende økonomisk, .. såå de er faktisk ikke så populære mere, ergo billige fandt en komplet drivlinie i 535v8 til min e39 for 10k

Kommentér på:
Erfaringer med bmw v8

Annonce