{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.108 visninger | Oprettet:

start spærre problem {{forumTopicSubject}}

hej bg

har brug for lidt hjælp ang. Citroen berlingo 2.0 hdi

fredag morgen da jeg skulle på arbejde, ville bilen ikk starte starteren kørte rundt men som om alt andet var dødt og lygterne begyndte og blinke hele tiden og den viser at der nøget med nøglen men skal bruge bilen så ville høre om ikk man kunne koble startspærren fra så man kunne bruge bilen til man fik de nye dele bestilt og sådan....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  start spærre problem
  • #1   28. nov 2009 det kræver du ødelægger spærret i pumpen tager chipen ud så kan den køre lige meget hvad smiley god fornøjelse

• #2   28. nov 2009 Så vidt jeg lige ved så sidder startspærren i BSI'en på sådan en. Har du prøvet at skifte batteri? Det lyder lidt som om der mangler strøm på den.

Har lige nogle spørgsmål.
    1. Lyser den gule nøgle lampe hele tiden eller slukker den igen?
    2. Kører motoren rundt som den skal?
    3. Lyser den røde lampe for gløderørene?
    4. Hvornår har den sidst været på værksted?

• #3   28. nov 2009 prøv og trykke på enerti kontakten i motor rummet det er sådan en rød knap de har det ved og slå til hvis du har kørt i et hul eller sprunget en fjeder eller ligende da den sidder skruet i tårnet i bilen

• #4   28. nov 2009 enig med 325ix rotex h mener den sidder i motorrummet på tårnet i H.side prøv lige den har været ude for en der lavede det nr. som du siger og der var det bare den.

• #5   29. nov 2009 I så fald bør bilen være lavere i den ene side end den anden smiley Men det er en mulighed.

• #6   29. nov 2009 HAR PRØVET OG TRYKKE PÅ DEN KNAP DEN SKAL IKK HOLDES NEDE VEL ELLER

Har lige nogle spørgsmål.
    1. Lyser den gule nøgle lampe hele tiden eller slukker den igen?

DEN LYSER KUN NÅR STARTEREN KØRER RUNDT OG DET SOM OM DEN GENSTARTER HELE TIDEN

2. Kører motoren rundt som den skal?

JA DEN SNURER FINT RUNDT

3. Lyser den røde lampe for gløderørene?

NEJ GØR DEN IKKE BARE SOM OMM DEN GENSTARTER HELE TIDEN OG BLIKER I ALT OGSÅ ER DER KATASTROFEBLINKET DER SVAGT BLINKENDE KONSTANT LYS I OG VIS DEN BARE STÅR MED STRØMPÅ OG ÅBEN DØR SÅ BLINKER FOR OG BAGLYGTER SOM OM DE VAR BLINKLYS

4. Hvornår har den sidst været på værksted?

HAR DEN IKK I MIN TID HAR SELV SKIFTET TANDREM OG ALT MUGLIGT MEN DET 5 MÅNEDER SIDEN SÅ FORSTÅR DET IKKE OG DEN KØRTE FINT AFTENEN INDEN DEN VAR HELT DØD OM MORGENEN OG HAR PRØVET MED ANDET OG 2 BATTERIER SAMMEN

• #7   29. nov 2009 Nej den skal bare trykkes ned en gang. Har du prøvet at måle strømmen på batteriet når du prøver at starte? det må ikke komme under 10,5V

• #8   18. nov 2018 Min startsspærrelampe lyste gult ig der kom grå røg ud af motorrummet ???
    Bilen gik helt i stå og ville ikke starte igen
    Hvad kan det være evt og en ca pris
    Hyndaui Getafe 1,3

Kommentér på:
start spærre problem

Annonce