{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.689 visninger | Oprettet:

michael r
michael r
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 8

benzinpumpe m.m peugeot 405 {{forumTopicSubject}}

hjælp er der nogen derude der har nogen ide om hvorfor min benzinpumpe ikke kører mere bilen er en 2,0 gtx fra 93 tænkte selv på et relæ men kan ikke finde ud af hvor det sidder, eller nogen ider til hvordan man nemest kan tjekke om det er pumpen der er stået af eller et relæ. det skete i lørdags jeg var ude at kører da den pludselig ikke vil tage gassen for så at dø helt, og i de efterfølgene start forsøg har jeg fundet ud af at der ikke kommer nogen lyd fra pumpen og det plejer den at gøre ihvertfald lige når der kommer tæning på så man kan høre den.
på forhånd tak for hjælpen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  benzinpumpe m.m peugeot 405
  • #1   20. dec 2009 prøv at slå lidt på pumpen, den kan nogen gange få den igang igen..

• #2   21. dec 2009 måske dit hovederellæ er gået det er en kendt fejl på dem

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    feb 2007

#3   21. dec 2009 hovedrelæet er det det der aflange brune relæ med en 15 ben for det er helt nyt eller ca 2md gammelt, er det det der styrer pumpen for så må det jo være pumpen.
    tak for indput

• #4   21. dec 2009 ja det er det reelæ den slår tænding dyser benzinpumpe til

• #5   21. dec 2009 du kan prøve at pille den af og ryste med den hvis det rasler en smulge inden i den er den højst sansynelig brændt

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    feb 2007

#6   21. dec 2009 fejlen fundet det var ledningen fra motor rum og ned mod tanken med plus der går hen over tanken og bliver samlet i et stik og så videre mod pumpe, det var så ledningen der var iret over på begge sider af stik.
    så nu mangler jeg bare at finde ud af hvorfor når den har stået stille i en 10min så er den op til 5sec om at springe igang kold som varm men starter perfekt hvis der ikke er gået for lang tid, så hvis der er nogle der har nogen ider så ville jeg blive glad, og tak for hjælpen til jer der har svaret på mit indlæg dejligt med lidt hjælp.
    michael.

Kommentér på:
benzinpumpe m.m peugeot 405

Annonce