{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.791 visninger | Oprettet:

Kobling til Volvo V40 T4 {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Har lige fundet ud af at min kobling er ved at stå af tror jeg. Jeg har lige været ude og leje i alt det dejlige sne og da jeg filede lidt på koblingen smuttede den bare rundt og duftede brandt. Det er en T4 fra 98 med knap 135.000 på bagen. Kan det passe at den allerede er færdig. syntes ikke der er problemer hvis jeg bare knalder pedalen i bund når je ghar koblet ud. Kan det værer noget andet?
Men er der nogen der ved om man kan få en forstærket/race kobling og evt hvor?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kobling til Volvo V40 T4
  • #1   22. dec 2009 du kan få den originale kobling forstærket ved www.turbomotor.dk

• #2   22. dec 2009 hvordan føles koblingen at køre med? det kan være at hjulene bare ikke kunne følge med motoren. det har dog slidt en del på koblingen. hvis nu bilen ryster ved igangsætning er dit svinghjul med garanti skævt pga. varme smiley

ps. jeg beklager stave- og grammatiske fejl. jeg er handikappet i venstre arm de næste 9 dage smiley

• #3   22. dec 2009 Tænker ved igangsætning. føles det sløvt i tilkoblingen?

• #4   22. dec 2009 Nej, den føles helt normal at kører i. Ingen rystelser eller noget. Og når koblingen er slubbet trækker den fint nok.. Det er kun når jeg filer på koblingen. Den trækker fint og det lyder heller ikke som om koblingen er ved at gå. Syntes den skulle fette rundt bare man givier fuld gas i andet gear, men det gør den ikke. Så ved ikke om den bare har haft en lille forkølelse her i vinter kulden. Men skal ud og trille nu her, så vil da lige ligge mærke til hvordan den opfører sig.
    Men tak for svarende indtil videre.

• #5   22. dec 2009 Vær også obs på, hvornår at koblingen tager ved i pedalen. den er først slidt så snart at koblings pedallen tager ved øverst i pedalvandringen smiley

Kommentér på:
Kobling til Volvo V40 T4

Annonce